Ne maradj le a legjobb izékről, iratkozz fel a heti hírlevélre:
beton 2008. 02. 28. 09:10 | #6
"A 3Dmax-ban renderelés elsősorban a graf.kártyág GPU-ját terheli."

khm, szerintem ez gondold át.
beton 2008. 02. 28. 09:09 | #5
velem tegnap töbször is volt hogy a 2., sőt a 3. és a 4. magot is kihasználta egy napjainakban létező program.

egyszerűen rendereltem pár képet ...

ja, hogy nem a játékok izzasztják meg legjobban a procikat ? pc-vel dolgozni is lehet.

.
Előzmény: Errtu (4) 0 VÁLASZ
Errtu
Errtu 2008. 02. 27. 08:40 | #4
A 3Dmax-ban renderelés elsősorban a graf.kártyág GPU-ját terheli. Nem a grafikai alkalmazások fogják a két magot kihasználni, mivel ők ma már a videokártya processzorát igyekeznek kihasználni.
Amúgy meg mint említetem most végre nem a software gyártók után loholnak az Intelék, hanem egy picit megelőzték őket. (remélhetőleg) Örülj neki, hogy még nem kellett mind a két magot kihasználnod. (bár nekem volt már, hogy azt is megdolgoztattam kissé) Nagyon hamar -1-2 év- megjelennek azok a programok amikhez igen csak kelleni fog.
ga_-bor 2008. 02. 27. 00:28 | #3
3dmax-ba renderelni sztem nem tetriszezés, kb 2 éve (mióta programozó szakon vagyok egyetemista) nem játszom... És a második mag a gépben ált pihen, csak néhány program&segédprogram&belenyulkálással tudom elérni h használja rendessen a procit, vagy még az esetek túlnyomó részében még ezekkel sem. Még a mai szoftver fejletség (nem a játékokra értem, mert azok még itt sem vannak) nem tudja követni ezeket az újításokat. Microsoftéknak kellene még kb 2-3 év mire a 2magot rendessen ki tudnák használni... nem a 6ot.
Errtu
Errtu 2008. 02. 26. 23:07 | #2
Aki csak tetrisezik az valóbannem tudja kihasználni. :)
Mellesleg nem olyan nagy baj, ha a hardware gyártók kissé előre gondolkoznak. A hülye microsofték hamar utólérik őket majd...
ga_-bor 2008. 02. 26. 22:58 | #1
Még a 2 magot sem tudjuk rendessen kihasználni... nembeszélve a quad-ról... most akkor meg 6 mag? Felesleges...