Egy tesztkör Felipe Massával és az új ferrari F60-al.
dXter | 2009.01.15. 16:52:12a koncepció az volt, hogy legyen több előzés. ugyanis a hátsó szárny és alatta a diffúzor túlzottan megkavarja a levegőt az autó mögött, így a szélárnyék elveszíti a kedvező tulajdonságát, nyíl nem lehet könnyen előzni. kisebb és magasabb hátsó szárny ezt megoldja (szerintük). továbbá korlátozott számban lehetnek az autón apró légterelő elemek, amivel tavaly már minden autó teli volt. a hátul keletkezett leszorítóerő-hiányosságot valahol pótolni kell, ezért az első szárny ilyen, amilyen. plusz a slick gumik. plusz az egyenlő feltételek, miszerint nem lehet tankolni verseny közben. mindent azért találták ki, hogy olcsóbb legyen, és élvezhetőbb a nézőknek. eredmény: fura kinézetű autó, plusz ha tényleg sok előzés lesz, akkor sok esélyes versenyét/idényét teszi tönkre az, hogy első körben "leesik" az első vezetőszárnya...