Összejött az álomdöntő.
( A postkép bal fele likolnak ajánlva. ;D)Balázs | 2009.02.01. 15:05:25na én beküldtem már annyi lenne a kérésem hogy ha találsz arról képet mikor a végén összeölelkeztek mikor Federer sírt akkor azt tedd már be :)köccePankrácijós produkcijó. ;)
Balázs | 2009.05.05. 00:46:25éljen a K1, a pankráció semmiből semmi, se semmi:)
Matti Lehikoinen fejkamerás felvétele egy kerékpáros downhill világkupa pályán.
(A felvétel nincs felgyorsítva!!!)M.Andreas | 2009.01.26. 21:43:48A wadállat... Hogy nem taknyolt el legalább 50x... :O
Upsz.... :)
focuskoma | 2009.01.19. 13:32:52Ohh god damnit ÁHÁHÁHÁHÁHÁHÁHÁHÁHÁ
Egy tesztkör Felipe Massával és az új ferrari F60-al.
dXter | 2009.01.15. 16:52:12a koncepció az volt, hogy legyen több előzés. ugyanis a hátsó szárny és alatta a diffúzor túlzottan megkavarja a levegőt az autó mögött, így a szélárnyék elveszíti a kedvező tulajdonságát, nyíl nem lehet könnyen előzni. kisebb és magasabb hátsó szárny ezt megoldja (szerintük). továbbá korlátozott számban lehetnek az autón apró légterelő elemek, amivel tavaly már minden autó teli volt. a hátul keletkezett leszorítóerő-hiányosságot valahol pótolni kell, ezért az első szárny ilyen, amilyen. plusz a slick gumik. plusz az egyenlő feltételek, miszerint nem lehet tankolni verseny közben. mindent azért találták ki, hogy olcsóbb legyen, és élvezhetőbb a nézőknek. eredmény: fura kinézetű autó, plusz ha tényleg sok előzés lesz, akkor sok esélyes versenyét/idényét teszi tönkre az, hogy első körben "leesik" az első vezetőszárnya...
FutBULL :)
tremor | 2009.01.08. 20:26:18hát ilyen fiatal bikával nem nagy szám.... kicsit érdekesebb lenne olyannal amiket a bika rodeókon látunk..
"Közkívánatra", "amikor egy Trabi (?) borul egyet, aztán továbbmegy... :D." Bemutatja Kőváry Barna. :)
M.Andreas | 2009.01.08. 11:28:08Ezazkéremszépen! Köszi, Rók@! :D
Az "úthenger formáció". ;)
Így jár az, aki félmeztelen deszkázik. :D
MadAce | 2009.01.04. 12:46:58íí. ááá.
Huhh nekem is fááj
Ilyenkor mit csináljunk?
( Egy ima mindenképpen jól jöhet. ;D Macc )