Killex 2009. 09. 08. 13:18 | #5
sry de Senna és Ratzenberger Imolában halt meg...
0
VÁLASZ
vörösróka 2009. 09. 08. 13:07 | #4
Sztikinek igaza van !Silverstone se "kutya "de mit szoltok Monzához !Én sajnos láttam Senna,Ratzenberger balesetét halálát.Azóta a pályát átépitettés és kocsik is biztonságosabbak!
De két órát végcsinálni -technikailag-fizikailag és épp ésszel?!!Nézd me hogy 320 km/óráról hogy kell visszanenni a gázt ahoz hogy ne menjél a gumifalnak.Vagy emlékeztek M.Schumacher monzai balesetére?Aki az F-1 et uncsinak tartja ez magánügy és kivánom hogy 1xszer térjenen be a pedofba !!
De két órát végcsinálni -technikailag-fizikailag és épp ésszel?!!Nézd me hogy 320 km/óráról hogy kell visszanenni a gázt ahoz hogy ne menjél a gumifalnak.Vagy emlékeztek M.Schumacher monzai balesetére?Aki az F-1 et uncsinak tartja ez magánügy és kivánom hogy 1xszer térjenen be a pedofba !!
0
VÁLASZ
spiritmonger 2009. 09. 04. 21:16 | #3
az lehet, hogy nehéz csinálni, de látványra tényleg nulla ez a sport. ennél még a forma 1 is jobb, pedig szerintem az is unalmas
0
VÁLASZ
Sztiki 2009. 09. 02. 20:37 | #1
valahogy soha nem értettem a nascar lényegét. Mennek egy ovális pályán, nyomják tökig a gázt, oszt kész...
Tudom, hoy olyan sebességnél már azt a 4 nagy kanyart sem egyszerű bevenni, de azért egy igazi autóverseny ennél sokkal technikásabb. Egyenesben egy féltégla is le tudja nyomni a gázpedált, de egy silverstone-i pályán megtalálni minden kanyarban az ideális ívet. Na az már tudás.
Tudom, hoy olyan sebességnél már azt a 4 nagy kanyart sem egyszerű bevenni, de azért egy igazi autóverseny ennél sokkal technikásabb. Egyenesben egy féltégla is le tudja nyomni a gázpedált, de egy silverstone-i pályán megtalálni minden kanyarban az ideális ívet. Na az már tudás.
0
VÁLASZ