Öt izé, hat akármi, hét kárikittyom. Könnyen fogyasztható női anyagok tizenvalahány perc alatt, futószalagon. Megírtam belőlük legalább kétezer darabot. Azt hittem, az ötletek egyszer majd elfogynak, ám egy e-mail piszkozatban még mindig végiggörgethetetlenül sok vár a sorára. Mégsem érdekel olyan munkalehetőség, ahol ez lenne a feladat. Merthogy…
„Vegyél” – teszem elé a süteményes tálat, amikor látom, hogy valami bántja. „Nem kérek” – tolja félre, mert ő annál jóval tudatosabb. De nem elég tudatos ahhoz, hogy ezt megússza. Mert nemcsak sztárguruk léteznek, hanem olyanok is, akik tükröt tartva tanítanak. És ha bekopogtat egy, az élet onnantól kezdve nem piskóta.
Internet: mik a korlátlan lehetőségek korlátai?
Bár egyre több tanár használja az internetet, a netes lehetőségek és tanítási eszközök még nem épültek be rutinként a mai magyar tanórákba. Mi ennek az oka? Van-e pozitív fejlődés? Egyáltalán, hogyan használja a tanácstalan tanerő a webet? Prievara Tibort kérdeztük.
Beszélni, beszélni, beszélni…a kutatók szerint ezzel tehetünk a legtöbbet azért, hogy gyermekeink beszédfejlődése egészséges legyen. Persze nemcsak a mennyiség, hanem a minőség is számít. Íme néhány tipp arra, miként érdemes csemetéinkhez szólni.