Szemfényvesztés! A kézművesség csak marketingfogás.
Ma már szinte nem nyílik úgy új hely Budapesten, hogy ne lenne benne valami kézműves. A szlogent mindenre ráhúzzák – a sörre, a fagylaltra, a péksüteményre, a tejtermékekre, a csokoládéra, és a kolbászra is...Mit művel egy online marketinges?
Ha összedobsz egy blogposztot, újságírónak nevezheted magad. Kedvenc dalod refrénjének megértésekor átfut az agyadon, hogy fordítónak kellene állnod. Pontosan kettévágott zsömléd pedig a mérnöki pálya lehetőségét villantja fel előtted. De „online marketing specialistának” szegődni a legkönnyebb, mert ahhoz csak Facebook meg Google szükséges.Létezik-e Facebook-összeesküvés?
Ne sirassuk még a nyomtatott sajtót!
Az újításokat meg nem úgy kell felfogni, hogy ha valami új, az csak rossz lehet. Nem tudom észrevettétek-e, de a facebook figyeli mit használsz és amit nem, azt eltünteti. Volt is erről egy előadás a ted.com-on.