Bármit elmondhatsz bárkinek – anélkül, hogy a szemébe kellene nézned. Ráadásul nyoma sem marad az üzenetednek, legföljebb a címzett lelkében. A látszólag következménymentes kommunikáció ötlete elképesztő vagyont ér: attól hangos a sajtó, hogy a Facebook hárommiliárd dollárt fizetett volna az ideát formába öntő Snapchatért. Ahol nemcsak jópofa képek és videók áramlanak, hanem szex meg erőszak is.
Alsógatya, fülszőrnyíró, hi-tech kütyü, ezerdolláros számítógép. Az angol és amerikai portálok több mint egy hónapja szajkózták, milyen ajándékot érdemes apák napjára venni. Itthon le sem tojták az egészet – berzenkedtek, hogy tengerentúli hülyeség. Pedig szerintem aranyos ötlet, úgyhogy a faterom tegnap kapott is csokit meg puszit.
A felettem lakó szomszéd villamosmérnök, én pedig a kísérleti nyula vagyok. Mindig hallom, amikor teker valamit a mosdó alatt, olyankor az egekbe szökik a vérnyomásom. Szerintem áramot vezet a vízbe, attól lehetek rosszul. Hát mit csináljak, aranyom?
Az eb azt hiszi, senki sem látja a csínytevést… De óriásit téved, és a YouTube sztárja lesz!
Az egyik hipermarketben kilenc oszlop margarinra jut két oszlop vaj, és hasonló az arány a többi üzletben is. De vajon abban a két oszlopban melyik az igazi, a legfinomabb vaj? Feltérképeztük a hazai választékot, és szomorúan beálltunk a sor végére.
Óriási szemét meresztgetve élvezi az ízeket. A Madagaszkárból riszáló Julianként ismert állatka titka, hogy aranyos külleme ellenére méregfoga van. Éppen ezért háziállatnak nem ajánlják, bár amint látható, igen könnyű boldoggá tenni.
„3. Nagyobb hangsúly került a külsőségekre, mint a személyiségre. Giccses tetoválások, tetovált szemöldök, túl sok festék, ruhák, cipők, ékszerek, műköröm, műcici, műszáj, műhaj, műszempilla, szolárium. Az ezekhez kapcsolódó vásárlási- és divatmánia. Határtalan anyagiasság. Néha szinte érezni, ahogy végignéznek és összeszámolják fejben a cipőm, öltönyöm, órám, stb. árát. Szörnyű...”
A lányok hirdetéseik szerint párkapcsolatban lesznek veled a Facebookon egy hétig, vagy egész nap aranyos üzenetekkel bombáznak majd, hogy garantálják a barátnő-feelinget, esetleg lefotózzák magukat bikiniben egy táblát tartva, amin az áll: odavannak érted.
A párok négyötöde a közösségi oldal miatt szakít. Az adat sokkoló, és ez az arány a közeljövőben várhatóan még növekedni fog.
Csak a pénzre megyek - hirdeti a Nike felsője, pedig az olimpiát kéne reklámoznia. Menő, vagy ciki kiírni magunkra, hogy ribancok vagyunk?