Beszélgessünk a hüvelygombáról...
http://www.kreativ.hu/cikk/beszelgessunk_a_huvelygombarol/index.php
Idegesítő reklámszövegek
"szalon szépségű haj, innováció, kinetikus design, aktív hatóanyag, gyöngy/kasmír/selyem kivonat, gyémánt standard, fodrászok/fogorvosok/féllábú etióp gyerekek ihlették, forradalmian új, mai rohanó világunkban..."
(érdemes a kommenteket is elolvasni)
clownessa 2010. 07. 22. 13:12 | #7
:D :D :D
"Te is látod, az a lila virág rám vigyorog és integet nekem! Ott a lebegő bálna alatt!!"
Másik nagy favorit a T-Mobil reklámok:
A készüléket átneveztük T-elefonra,
A vidéki hivást T-ávolságira,
Az utcai készülékek érméjét T-antuszra,
A beszélgetés egységét pedig T-arifában mérjük.
Mindezt persze T-e Fizeted!
"Te is látod, az a lila virág rám vigyorog és integet nekem! Ott a lebegő bálna alatt!!"
Másik nagy favorit a T-Mobil reklámok:
A készüléket átneveztük T-elefonra,
A vidéki hivást T-ávolságira,
Az utcai készülékek érméjét T-antuszra,
A beszélgetés egységét pedig T-arifában mérjük.
Mindezt persze T-e Fizeted!
0
VÁLASZ
clownessa 2010. 07. 21. 22:01 | #5
Újabban ettől a reklámtól tudok agyfas*t kapni:
"Mi volt annyira élvezetes az új Palmolive Naturals Nutrafruit krémtusfürdőben, melynek képtelen voltam ellenállni?
A bársonyos hidratálókrém ÖRVÉNYLŐ BUJA CSÁBÍTÁSA?
A friss gyümölcs illatának FENSÉGES FORGATAGA?... Élvezet, mely szenvedéllyé válik"
"Mi volt annyira élvezetes az új Palmolive Naturals Nutrafruit krémtusfürdőben, melynek képtelen voltam ellenállni?
A bársonyos hidratálókrém ÖRVÉNYLŐ BUJA CSÁBÍTÁSA?
A friss gyümölcs illatának FENSÉGES FORGATAGA?... Élvezet, mely szenvedéllyé válik"
0
VÁLASZ
süti 2010. 07. 21. 20:29 | #3
az a legjobb amikor van egy tisztító szer egy gyártótól ..aztán kidobnak ugyan abból egy jobbat
Reklám 1 (amikor csak az első tisztító van meg)
-Ez milyen jó még a sarkokból is képes minimális mennyiséggel is kiszedni a szutykot...
Reklám 2 (amikor már a 2-ik tisztítót dobják piacra)
-Itt az új tisztító (a kép 2 részre feleződik) jobb oldalt a régi tisztítót használtuk (természetesen többet öntöttek oda semmi vagy alig jön le valami) baloldalt pedig az új tisztítót láthatják (ebből 2 cseppet használnak minden szutyok maradék talanul lejön)
pedig a gyártó és a termék ugyan az.... csak a saját terméküket fikázzák :D
Reklám 1 (amikor csak az első tisztító van meg)
-Ez milyen jó még a sarkokból is képes minimális mennyiséggel is kiszedni a szutykot...
Reklám 2 (amikor már a 2-ik tisztítót dobják piacra)
-Itt az új tisztító (a kép 2 részre feleződik) jobb oldalt a régi tisztítót használtuk (természetesen többet öntöttek oda semmi vagy alig jön le valami) baloldalt pedig az új tisztítót láthatják (ebből 2 cseppet használnak minden szutyok maradék talanul lejön)
pedig a gyártó és a termék ugyan az.... csak a saját terméküket fikázzák :D
0
VÁLASZ
Purple 2010. 07. 21. 16:02 | #2
komment:
"Nekem a kedvencem a mosogatógép tabletták erősen 5-éves-marketingterv-szagú evolúciós fejlődése.
- Egyszínűek
- Kétszínűek
- Két- vagy háromszínű sejtmagosok
- Két- vagy háromszínűek intelligens sejtmaggal
- Mindezek 5(in1) ill. 7(in1) végtaggal"
HÁHHHÁHÁÁH sejtmaag :DDDDD
"Nekem a kedvencem a mosogatógép tabletták erősen 5-éves-marketingterv-szagú evolúciós fejlődése.
- Egyszínűek
- Kétszínűek
- Két- vagy háromszínű sejtmagosok
- Két- vagy háromszínűek intelligens sejtmaggal
- Mindezek 5(in1) ill. 7(in1) végtaggal"
HÁHHHÁHÁÁH sejtmaag :DDDDD
0
VÁLASZ
nagyon jó cikk