Purple 2009. 04. 19. 17:05 | #9
vagy meg :DD
0
VÁLASZ
Purple 2009. 04. 19. 17:04 | #7
pfff :D nemtom ki töltött fel nemtommit nemtomhová :D
amúgy minden szart nem lehet megtanulni... aki benyal mindent, annak meg agyműködése nincs szal.... inkább kipuskázom, a számomra baromságokat amire sehol nem lesz szükségem.... bár felületesen így is megmarad bennem...
amúgy minden szart nem lehet megtanulni... aki benyal mindent, annak meg agyműködése nincs szal.... inkább kipuskázom, a számomra baromságokat amire sehol nem lesz szükségem.... bár felületesen így is megmarad bennem...
0
VÁLASZ
CrazyLime 2009. 04. 19. 15:44 | #5
Na hát nekünk "anno" nem lehetett a telefont használni. Szal ha meglátták nálad, akkor kérdezés nélkül 1es.
Ha pl ha fizikából képletek kellettek, vagy bármihez csak pár szó v mondat, akkor 1 fehér tollra ráragasztottam 1 fehér árcédulát, amin rajta volt a szöveg. Így semmit nem kellett tennem csak a tollat úgy fordítani, h lássam, ebbe semmi feltűnő nincs.
A másik, ha sok szöveg kellett, bnőmnek volt 2 egyforma vonalzója. Mind a 2 fehér alapon vmi minta. Megfeleztük az anyagot és otthon mindketten a saját részünket ráírtuk, kb 1 mm-es betűkkel. Doga közbe pedig cserélgettük a vonalzókat, kinek melyik kellett.
És a legjobb! Pl a tételeknél. Nálunk mindig úgy volt, hogy asszem minden 4edik tétel után dogát írtunk. És a feladat annyi volt, hogy meg volt adva melyik padsor melyik tételt írja. Otthon szépen előre megírtuk mind a 4et, külön A/4-es lapokra és órán úgy csinálunk, mintha nagyon tudtuk volna az anyagot, írtunk össze-vissza mindent a papírra és az óra vége fele kicseréltük a lapot! :)
Ha pl ha fizikából képletek kellettek, vagy bármihez csak pár szó v mondat, akkor 1 fehér tollra ráragasztottam 1 fehér árcédulát, amin rajta volt a szöveg. Így semmit nem kellett tennem csak a tollat úgy fordítani, h lássam, ebbe semmi feltűnő nincs.
A másik, ha sok szöveg kellett, bnőmnek volt 2 egyforma vonalzója. Mind a 2 fehér alapon vmi minta. Megfeleztük az anyagot és otthon mindketten a saját részünket ráírtuk, kb 1 mm-es betűkkel. Doga közbe pedig cserélgettük a vonalzókat, kinek melyik kellett.
És a legjobb! Pl a tételeknél. Nálunk mindig úgy volt, hogy asszem minden 4edik tétel után dogát írtunk. És a feladat annyi volt, hogy meg volt adva melyik padsor melyik tételt írja. Otthon szépen előre megírtuk mind a 4et, külön A/4-es lapokra és órán úgy csinálunk, mintha nagyon tudtuk volna az anyagot, írtunk össze-vissza mindent a papírra és az óra vége fele kicseréltük a lapot! :)
0
VÁLASZ