Ahogy Tooni mondaná, veszett lehet. ;)
Az amerikai hadsereg tesztelte 1959-ben a lebegő autóját, a Curtiss-Wright Model 2500 Air Car-t. A jármű a jól ismert légpárnás hajók techikájára épült. Bárki tudta vezetni, aki elboldogult egy utcai autóval. A kocsi elérte a 55-60 km/h-s sebességet és egy tank benzinnel két órát tudott repülni. Komoly hátránya volt viszont, hogy csak sík felületen volt képes haladni. Ami viszont lehetett bármi, beton, havas-jeges út, homok, víz, stb. Egy évvel később megjelent a négy üléses kivitel is, de valamiért a hadsereg 1961-ben leállította a további fejlesztéseket. A tesztjárműveknek azóta nyomuk veszett, és a lebegő autó irányvonalat azóta sem vette fel semelyik gyártó sem.
Figyelem, megrázó felvételek!
;)
A vártnál cseppet később, de megfogyva nem, ünnepélyes keretek közepette bemutatnám nektek az első Izé tetoválós verseny pályázóit.
Többet erről nagyon nem is tudok mit mondani, tessenek szívesek lenni veszettül kattintani, olvasni, szavazni! (Halkan súgom csak: óránként lehet újra szavazni.)
A szavazás június 20. napján zárul, utána az első helyezett megy a varrógép alá.
A célközönség kritikai visszhangja azonban nem ilyen egyértelműen pozitív: akadt olyan eb, amely a csak kutyafül számára fogható frekvencián felcsendülő muzsika hallatán veszett tombolásra gerjedt, nekiesett a kutyaslágert játszó rádiónak, és ízekre szaggatta - mesélte egy helyi állatvédő szervezet illetékese.
A rajongói tábor viszont népesebbnek tűnik: ez a hallgatóság szépen lefekszik, és békében hallgatja a számot.
A 4,99 újzélandi dollárt (alig 710 forintot) kóstáló lemez, amelynek bevételét jótékonysági célra szánják, hangszeres és vokális változatban is tartalmazza a toplistás dalt. Arról egyelőre nem szól a fáma, hogy melyik feldolgozás okozza a nagyobb élményt a közönségnek.
A kutyák éji dalának sikerén felbuzdulva hamarosan további kiadások látnak napvilágot: a tervek szerint az ausztrál és az amerikai házőrzők sem maradnak zene nélkül. (MTI)