Kulturális ütközések
Sietősöknek mondanám, hogy az első jó poénok a 45. másodperc után kezdődnek.A szeretet rezgése - 528 Hz
„Dr. Ken Horovitz szerint az 528 Hz rezgés az a csodálatos frekvencia, mely helyreállítja a sérült DNS-t. A szeretet speciális hangzását és színét látjuk a képen. A megfelelő rezgés közvetítése segít azonnal kinyitni a szívedet, benne a békességet és az 528 Hz rezgésű szeretet szignál sietteti a gyógyulási folyamatot.”
Nasnak, a frekvencia hódolójának szeretettel! ;)))palinkaman | 2015.11.21. 10:10:57Dr. Ken Horovitz felfedezte a youtube-os chillout zenéket, és csinált hozzá animációt. Megérne egy Nature cikket. :PAzért egy selfie-t is csináljatok már, lányok... a légzsákok se maradjanak ki! ;)
Nusihusi | 2015.10.10. 01:00:38És a szelfibot hol marad?:P
De sietős, de sietős...
hapro | 2015.02.12. 22:07:41bbbbbbaromarcú
Hogy sietnek, nehogy utolérje őket a hullám ;)
hawkeye | 2015.01.02. 08:17:37
Ezek nem bátrak, ezek vakmerő(-e)k.........
A hölgynek sietős dolga akadt a túloldalon...
hawkeye | 2014.10.02. 08:38:11
"...Kuss! Én így szoktam átmenni a hídon!..."
Csak ne olyan sietősen! ;)
Colonel | 2014.06.12. 16:17:48de miért is van az incidens?
Sietek k*csögök, comprende?
godzsy | 2014.02.17. 18:26:55de ez valami száguldó riporter? kinek pofázik és mit? valami helyzetjelentő a dugóról egy rádióállomásnak?
Svéd közúton 300 felett - német rakéta vs. japán hangszeres
Randal Graves | 2013.10.16. 11:08:57Én sem kinyomom a gép szemét, hanem 110-140nel, ritkábban 160-180al megyek.
Azért nagy hülyeséget írtál, minden szuperkocsi más és más. Nem lehet azt mondani, hogy midegyiket ugyanúgy lehet vezetni. Pl.: a régebbi nagy lambók életveszélyesen tudnak viselkedni, egy régi porsche 911-nek a motor helye teszi a vezetési élményt kaotikussá. Míg a ferrari f12-ben annyi erő van, hogy még a legtapasztaltabbak is megréműlnek, mikor tapossák a pedált, és a kormány se piskóta. De vannak egyszerű kocsik is, audi r8, ferrari f458, f40.
Azért ha egy 18 éves tapasztalatlan valaki ült volna a merciben egy fán végezte volna. Közúton teljesen más gyorsan menni, mint zárt pályán. Az a megterhelő, hogy mindenre figyelni kell, előttem lévő autó, szembe jövő valami, az út minősége stb... És ezt időben feldolgozni és reagálni. Ehhez hozzá kell szokni. Egy versenypáláyn vagy autópályán már sokkal kevesebb ilyen zavaró tényezőre kell figyelni. És ez már 5 perc után is fárasztó tud lenni.
Bárki vezethez f1-es autót ha van rá elég pénze. Bárki vehet f1-es autót ha van rá pénze. Az más kérdés, hogy 10 perc után megfájdul a nyaka. Erre edzeni kell. Amiről te beszélsz az a vadészgéppel való repülés, ott már sokmindennek kell eleget tenni.
Flamingo Flamenco, izé... Flaming-óra, kicsit siet. ;)
DemJan | 2013.07.31. 23:54:57valaki áll mögöttem.. valaki áll mögöttem.. valaki áll mögöttem