TE mit választanál?
Dilemmák, amelyekkel egy vezető nélküli autónak, de adott esetben bárkinek lehet, hogy meg kell küzdenie.Kicsit szabadon értelmezik Oroszországban a közlekedési szabályokat
hawkeye | 2016.08.18. 08:47:59
Mi még nem tartunk itt. Nálunk még csak a audisták közlekednek menetiránnyal szemben az egyirányú forgalomban.
Ha szólsz nekik, akkor viszont kapsz az arcodra az audi-tartozék bézbólütővel....
Akkor is!
zed911 | 2015.05.04. 09:00:12Sztem hülye volt és a talaj egyenletlenséggel nem számolva a kormány magától jobbra húzott. Rutin hiánya.
1 Pickup közúti veszélyeztetés 3 év börtön.
2 Chevrolet szabálytalan előzés baleset okozás hát nem is tudom...
Sztem nálatok is elpattant volna ennyi idő után.
Erre j a galytörő rács elől :D
Az oroszok így oldják meg a nyugdíjaskérdést... ;)
lilaflexninja | 2014.07.18. 11:21:46És mégis, látod, sok embernek az számít, hogy minél nagyobb, minél hangosabb, minél feketébb, minél matt matricásabb legyen. hogy meg tudja mutatni, akkora gengszter vagyok, hogy ki tudok fizetni egy 40 millás autót. Mert opelben nem gizda a vajda se. Illetve, ők még csak csak, mert ugye az opel omega, az aztán az autó! De a sok SUV, meg böhöm fekete autók tényleg annyira feleslegesek. És ami a röhej, hogy nálunk is a gettóban, sorban állnak a jobbnál jobb autók, közben meg munkanélküli a lelkem!
2014 rettegett online divatja lehet az ivóverseny
A morális pánik állapotába került a brit bulvársajtó attól, hogy fiatal emberek online csinálják azt, amit évszázadok óta művelnek a kollégiumokban, egyetemi bulikon meg bevállalósabb hb-kben. Vagyis versenyt isznak. A különbség annyi, hogy most neten osztják meg a bizonyító videókat. A neve neknominate.Egy buszvezető szemével
Nálunk is sokat romlott a közlekedési morál az utóbbi években. Úgy néz ki az utakon már csak ellenségek vannak, rengeteg lett az agresszív söfőr. Felmérések bizonyítják, hogy a KRESZ be nem tartása, gyakorlatilag semmibe vétele okoz mind több balesetet. Egyik legfőbb probléma a féktávolság be nem tartása, gyorshajtás, irányjelzés elmulasztása, és valamiért az "én vagyok az utak királya" érzésből adódó hamis és önhitt hatalmi érzet. Vannak gyenge törekvések a közúti rend visszaállítására, akadnak szép számmal, akik azt szorgalmazzák, hogy minden gépkocsivezető néhány évente PAV-on (pályaalkalmassági vizsgálaton) venne részt, és megismételné sikeres KRESZ vizsgáját. A kezdeményezés célja az agresszívvé, labilissá vált söfőrök kiszűrése, és KRESZ tudásunk napra kész ismerete. Ettől várják a csodát, a magyar közlekedési morál javulását, valamint a szigorúbb, és rendszeres rendőri ellenőrzésektől.imki | 2013.02.21. 20:20:49Érdekes, de az utóbbi pár évben engem nagyon meglepett, hogy milyen előzékenyek lettek az autósok a gyalogosokkal szemben. Már akkor fékeznek, mikor közelítek a gyalogátkelőhöz. Igaz, Pesten nem nagyon járok, de vidéken akármerre jártam, igenis észrevehető volt, sőt, kifejezetten szemet szúró a korábbi (mondjuk 10 évvel ezelőtti) állapothoz képest. Még mindig gyakran előfordul velem, hogy várom, hogy elmenjen a kocsi, és csak pár pillanat után döbbenek rá, hogy engem épp enged át. Mindig meg szoktam nekik köszönni ilyenkor.
Szóval nem biztos, hogy az általánosításod ebből a zsempontból célravezető volt.
Hogy ehhez a rendőröknek mennyi köze van, azt nem tudom, de bizonyára azért van közük hozzá nekik is.
Tegyünk együtt a közlekedési morál javításáért!
Jozeph | 2011.05.17. 22:23:19Autó-Motor újságban van benne, kiragasztod, lefényképezed az autód (a matrica látszódjon), a képet meg feltöltöd az Autó-Motor weboldalára a megfelelő helyre, és ha szerencsés vagy, részt vehetsz egy vetélkedőn, aminek a végén nyerhetsz valamit.
Én rendületlenül ragasztom már négy éve (vagy csak három???), de eddig eredménytelenül.
Az ideit még nem tudom, hogy ki fogom-e ragasztani...
Maria Moral Pena egy becsomagolt házat kapott Valentin napra. Te mit kaptál? :)
Lako | 2007.02.19. 01:21:45Kikosarazást...
vissza egyesbe, és irány az út széle. (nekem ott szalagkorlát volt, gyorsabban megállította az autót mint a fék.)
Ráment a váltó, és a motor, valamint az autó jobb oldala, de senki sem halt bele.
A másik, amit figyelembe kell venni: aki más által irányított járműbe száll, legyen az autó, busz, metró hév, repülő, hajó, vagy akár okosautó, az lemond minden önrendelkezésről az események irányításával kapcsolatban. Lemond a közlekedési jogairól, és kötelességeiről is, tehát csak tehetetlen szemlélője az eseményeknek.
És ezzel együtt lemond arról a jogáról hogy egy esetleges döntési helyzetben a saját életét védhesse.
(Volt erről egy érdekes novella, mikor emberek ezreit ejtette foglyul egy hacker az önjáró légiautók rendszerét használva. Sajnos a címe nem ugrik be.)
Innentől kezdve minden esetben a vétlen élőlényeket kell védeni, nem azt aki kényelmi szempontok alapján lemondott az önrendelkezésről.
És végül: buszoknál már régóta használnak indukciós féket, ezt be lehetne építeni vészfékként, akár manuálisan bekapcsolhatóra, függetlenül az automatikától.