nos az adac meg is fordította sorrendet, nem mintha sokat lehetne adni rá, apró hibákkal nem törődik: túl nehéz üveg kerül kis ajtóba és meghal az elektromotor benne, gyorsan kopnak a kárpitok a kocsiban, gyenge a kábelezés az első ajtókban, ezért nem szól a hangszóró, vagy nem megy az ablakemelő, a csomagtartó lámpa néha világít néha nem, az ablaktörlő elfelejti az állásait, gyárilag kisebb aksit raknak a kocsiba és ezért lemerül ha nem megy a motor, a ködlámpa rozsdásodik, az egész kipufogórendszer gagyi és szétég az egész, menet stabilizátor kiszáll a játékból, a computer kiszáll a játékból 7000km-nél
az lehet hogy 20-30 éve a japánok voltak a legjobbak, de ez a mai napra megváltozott és csak annyi számít, hogy kinek mi tetszik és mekkora a pénztárcája. Beszéltem olyannal aki kocsikat tervez és ő mondta, hogy a franciákat, olaszokat, spanyolokat és angolokat megtiltaná az embereknek mert sok velük a probléma. Az már más dolog, hogy egy gyártó mennyire tetszetős kocsikat csinál, pl nekem nem tetszenek a keletiek, nem mert problémásak, hanem mert rondák, persze van kivétel (gyártónként 1-2 darab). Ha mindenki a tömeggel menne és más véleményére támaszkodna akkor nagyom furcsa dolgok lennének. Együnk szart, több millió légy nem tévedhet!
az lehet hogy 20-30 éve a japánok voltak a legjobbak, de ez a mai napra megváltozott és csak annyi számít, hogy kinek mi tetszik és mekkora a pénztárcája. Beszéltem olyannal aki kocsikat tervez és ő mondta, hogy a franciákat, olaszokat, spanyolokat és angolokat megtiltaná az embereknek mert sok velük a probléma. Az már más dolog, hogy egy gyártó mennyire tetszetős kocsikat csinál, pl nekem nem tetszenek a keletiek, nem mert problémásak, hanem mert rondák, persze van kivétel (gyártónként 1-2 darab). Ha mindenki a tömeggel menne és más véleményére támaszkodna akkor nagyom furcsa dolgok lennének. Együnk szart, több millió légy nem tévedhet!