Idáig vezetett a média idegenek ellen uszító hadjárata
Kiakadtak az emberek, amikor a Kinder csokin az ikonikus szőke gyerek helyett egy láthatóan keletebbről származó gyerek képe került a doboz elejére. Majd jött a csattanó!
Ugyanis az édességgyártónak egyáltalán nem állt szándékában bevándorlásra felhívni a figyelmet, hanem sokkal inkább a futballra, ugyanis a gyerekek a képen a német nemzeti válogatott.
TV reklám az új külsőrőlkakucsi | 2016.06.06. 15:19:42A kiakadásból is jól látható, hogy néha előbb lövünk aztán kérdezünk. Mármint mi emberek. Egyébként mindegy, hogy ki vagy kik vannak a csomagoláson. Engem a benne lévő csokoládé érdekel. Én vagyok az antipólusa a marketingeseknek. Lehet bármilyen csicsás vagy jól megkomponált csomagolás és azért is és továbbra is a beltartalom miatt vásárolom meg. Csoki forever.