mondjuk mert konzol van vagy 3-4 változat, ami lefedi a konzolosok 99%-át. pc-seknél meg ott a milliónyi különböző konfig, amiknek a nagy részére legalább annyira optimalizálni kell a játékot, hogy 15 fps-sel (ami további alkatrészvásárlásokat még generálhat) elketyegjen. egyértelmű, hogy egyszerűbb a konzolos változattal hamarabb elkészülni.
eddig egyébként nyilvánvaló, hogy a páratlan számú CODok erőtlenebbek. más a fejlesztő cég (közben dolgoznak a háttérben az IW-s srácok a COD8-on). a WAW mondjuk nem volt annyira rossz, és most mint koncepció, mint elgondolás a BO sem rossz.. nade a megvalósítás.. kívülről szép, jól is van optimalizálva, de mégis borzasztó, mert a CODból felnagyították annak legvitathatóbb, legbosszantóbb elemeit (amik a páros CODokban is bosszantóak, de legalább kiküszöbölhetőek). <- ki ne találkozott volna már például CODozva a jellemző és átlátszó, túlnehezített scriptelésekkel. amit ki lehet kerülni azzal, hogy előrerohansz, húzod magaddal a "többieket" és akkor nem kell kilátástalan lövészárokháborút folytatni.. na ez a COD7-ben meg lett fordítva.. :-p neked kell követni a többieket, és ha nem reagálsz baromi gyorsan (ha nem az ideális íven kerülöd el mondjuk a lavinát, akkor simán visszadob a játék egy olyan részre, ami könnyen teljesíthető, sőt cinemás rászekkel indul újra..) akkor kezdheted újra pár perccel korábbi, unalmas eseményekkel. és mindez pont akkor, mikor elkezdenének felpörögni az események.. mintha az alagsorban valaki dübörögtetné Beethoven IX- szimfóniáját (ráadásul állandóan megugrik a tű a bakeliten), te meg egy bezárt szobában, a hányingerrel küszködve már készülsz kiugrani az ablakon..
vannak szép pályák benne, de nézelődni nincs idő. (ez is egy hiba.) ugrások némelyike nehéz; follow parancsok szintén. bosszantók a felesleges újrázások, és, hogy ha egy centivel eltérsz az ideális ívtől, máris repülsz vissza 5 percet és kezdheted elölről a monoton aprítást, vagy "mozizhatsz 3 percet (ami közben azért nyomnod kell az F billentyűt, hogy ne csak malmozzál, bár még az is jobb lenne ilyenkor..)..
az idegmérges pálya volt a legjobb (és ott érdekes módon nem is volt semmi gond, ha beszedtél pár lövést, meghaltál - nem kerültél vissza sokkal előbbre) és sajnos a legrövidebb.. az igazán üdítő volt. a többi viszont.. ami jó és újszerű lehetett volna ott elrontották a fejlesztők.. kár.. no majd a COD8.. :-D
multi lagos, a zombis meg mintha feleslegesen nehéz lenne (azok a hell-dogok..)..
eddig egyébként nyilvánvaló, hogy a páratlan számú CODok erőtlenebbek. más a fejlesztő cég (közben dolgoznak a háttérben az IW-s srácok a COD8-on). a WAW mondjuk nem volt annyira rossz, és most mint koncepció, mint elgondolás a BO sem rossz.. nade a megvalósítás.. kívülről szép, jól is van optimalizálva, de mégis borzasztó, mert a CODból felnagyították annak legvitathatóbb, legbosszantóbb elemeit (amik a páros CODokban is bosszantóak, de legalább kiküszöbölhetőek). <- ki ne találkozott volna már például CODozva a jellemző és átlátszó, túlnehezített scriptelésekkel. amit ki lehet kerülni azzal, hogy előrerohansz, húzod magaddal a "többieket" és akkor nem kell kilátástalan lövészárokháborút folytatni.. na ez a COD7-ben meg lett fordítva.. :-p neked kell követni a többieket, és ha nem reagálsz baromi gyorsan (ha nem az ideális íven kerülöd el mondjuk a lavinát, akkor simán visszadob a játék egy olyan részre, ami könnyen teljesíthető, sőt cinemás rászekkel indul újra..) akkor kezdheted újra pár perccel korábbi, unalmas eseményekkel. és mindez pont akkor, mikor elkezdenének felpörögni az események.. mintha az alagsorban valaki dübörögtetné Beethoven IX- szimfóniáját (ráadásul állandóan megugrik a tű a bakeliten), te meg egy bezárt szobában, a hányingerrel küszködve már készülsz kiugrani az ablakon..
vannak szép pályák benne, de nézelődni nincs idő. (ez is egy hiba.) ugrások némelyike nehéz; follow parancsok szintén. bosszantók a felesleges újrázások, és, hogy ha egy centivel eltérsz az ideális ívtől, máris repülsz vissza 5 percet és kezdheted elölről a monoton aprítást, vagy "mozizhatsz 3 percet (ami közben azért nyomnod kell az F billentyűt, hogy ne csak malmozzál, bár még az is jobb lenne ilyenkor..)..
az idegmérges pálya volt a legjobb (és ott érdekes módon nem is volt semmi gond, ha beszedtél pár lövést, meghaltál - nem kerültél vissza sokkal előbbre) és sajnos a legrövidebb.. az igazán üdítő volt. a többi viszont.. ami jó és újszerű lehetett volna ott elrontották a fejlesztők.. kár.. no majd a COD8.. :-D
multi lagos, a zombis meg mintha feleslegesen nehéz lenne (azok a hell-dogok..)..