Ha a bicikli út lenne egyenes, és a járda rész a dimbes-dombos, akkor meg az lenne a baj, és azon csámcsogna a média (meg mindenki más). Itt a károgók problémája az, hogy ők nem vettek részt az építkezésben, így nem kaptak semmit a visszaosztásból.
Persze, hogy vannak visszaélések az ilyen dolgokban (ha az autópálya szakaszok mesélni tudnának...) és emiatt IS olyanok az útjaink amilyenek, de miért kell sajnálni azt a pár száz milliót attól a pár szegény építő csapattól, akik ilyen keményen dolgoztak? Az egyik ember megmondta a frankót a videóban: "ha valakit nagyon zavar a hepe-hupa, akkor menjen a sima részen" (ami ügye a gyalogosoknak fenntartott járdarész).
Örüljenek, hogy nincs villanyoszlop az út közepén egy kanyarban, vagy 30-40 cm-es csatorna zug mint egyes bicikliutakon és járdaszakaszokon.
Persze, hogy vannak visszaélések az ilyen dolgokban (ha az autópálya szakaszok mesélni tudnának...) és emiatt IS olyanok az útjaink amilyenek, de miért kell sajnálni azt a pár száz milliót attól a pár szegény építő csapattól, akik ilyen keményen dolgoztak? Az egyik ember megmondta a frankót a videóban: "ha valakit nagyon zavar a hepe-hupa, akkor menjen a sima részen" (ami ügye a gyalogosoknak fenntartott járdarész).
Örüljenek, hogy nincs villanyoszlop az út közepén egy kanyarban, vagy 30-40 cm-es csatorna zug mint egyes bicikliutakon és járdaszakaszokon.
pl:
https://goo.gl/maps/8qEVYqu8RRM2 és https://goo.gl/maps/F4K1n1UHv9P2 (utóbbi igaz nem bicikli út, de gyalogosként is élmény lehet "beletévedni")