Egy magyar tervezi a hajók Ferrariját
Diplomamunkájának köszönhetően Obendorfer Dávid fél évet tölthetett a kétezres évek elején az Alfa Romeo formatervező részlegénél Milánóban, aminek ugyan nem lett folytatása, de Olaszországban ragadt. Jelenleg egy kis bergamói cégnél dolgozik, ahol a világ két legexkluzívabb hajómárkájának, a Rivának és a Sanlorenzónak készítenek külső-belső formaterveket.Százötvenezer forintos vízben fürödtem
Az ingerek teljes megvonásával nyugtatja az idegeket egy magyar formatervező lebegőkapszulája. Kipróbáltuk a high-tech anyaméhet.
Egy hasonló post 4 évvel ezelőttről, bár már a kommentekben lévő linkek se nagyon működnek...cillit | 2014.02.12. 13:27:43És már mennyien pisilhettek bele...
- Ez az új figyelemfelkeltő koncepció autó belül legalább olyan látványos, mint kívül: ergonómiai szempontból tökéletes helyre kerültek az egyes elemek, a nyitottság érzetét az ablakok gondosan megtervezett hiánya csak fokozza. Az egész modellre jellemző kifinomultság, játékosság az utaskabinra is rányomta a bélyegét, a hátsó ülésen akár magasabb emberek is kényelmesen elférnek a lendületes vonalvezetésnek és a kecses tetővonalnak köszönhetően. A nagyfokú alkotói szabadság ellenére a formatervezők szem előtt tartották a környezetvédelmet is: ez a modell a bizonyíték arra, hogy egy autónak akkor is lehet kicsi a károsanyag-kibocsátása, ha a sportkocsiktól elvárt vezetési élményt nyújtja.bandee1219 | 2007.10.10. 11:37:34Ez egy szamara? Ezekszerint elég strapabíró szerkezet.
én a fiatokat és a rönót helyből megvenném. Szerintem jól néznek ki. A hajót is megvenném, illetve jó lenne, ha rendelkeznék a hajó megvételéhez szükséges zsével.