Ezzel az okos gyűrűvel bármilyen felület színét zenévé varázsolhatod.
Új funkciót találhattok az Izé posztküldő felületén, ahol már galériákat is létrehozhattok.
A Dynamic projection mapping-el nem merve felületre is lehet kivetíteni, amivel akár az interaktív ruhák jövőjét is megteremthetik.
Vantablack - ennél a feketénél most nincs feketébb! :)
Olyan sötétre sikerült a nanocsövekből álló anyag, hogy a gyártó műszerei már mérni sem tudják a felületéről visszaverődő fényt, és amikor lézerrel világítanak rá, a pont egyszerűen eltűnik az anyagon.
A világ első autója, amelynek szívdobogása van
A lexus fejlesztői új koncepcióval álltak elő, hogy szemléltessék mennyire izgalmas az új RC-F coupét vezetni. Egy foszforeszkáló festéket alakítottak ki, amely elektromos impulzusok hatására világítani kezd, így biometrikus adatokat jeleníthetnek meg az autó külsején a vezetőre kapcsolt érzékelők segítségével.
Tehát az autó egy az egyben érzékelteti vezetője izgalmi állapotát, a pulzusszáma megjelenítésével az autó felületén.
2 autó robbant fel, és 1 ember sértült 90%-os felületi égéssel.
Víztaszító, öntisztuló fémfelületet állítottak elő nagy energiájú lézerimpulzusokkal amerikai kutatók. A Guo professzor irányításával létrehozott anyagok sokkal csúszósabbak, mint a sütőfelületek tapadásmentesítésére alkalmazott teflonbevonat. Míg utóbbinál a víz lepergetéséhez az edényt 70 fokos szögben kell megdönteni, az új anyag esetében alig 5 fokkal. Ami az öntisztulási jellemzőket illeti, a kutatók a porszívó által összegyűjtött piszkot szórták rá a fémre, a porrészecskék felének eltávolításához elegendőnek bizonyult mindössze 3 csepp víz, egy tucat pedig teljesen eltávolította a szennyeződést, ráadásul a felület teljesen száraz és foltmentes lett.
Az amerikai hadsereg tesztelte 1959-ben a lebegő autóját, a Curtiss-Wright Model 2500 Air Car-t. A jármű a jól ismert légpárnás hajók techikájára épült. Bárki tudta vezetni, aki elboldogult egy utcai autóval. A kocsi elérte a 55-60 km/h-s sebességet és egy tank benzinnel két órát tudott repülni. Komoly hátránya volt viszont, hogy csak sík felületen volt képes haladni. Ami viszont lehetett bármi, beton, havas-jeges út, homok, víz, stb. Egy évvel később megjelent a négy üléses kivitel is, de valamiért a hadsereg 1961-ben leállította a további fejlesztéseket. A tesztjárműveknek azóta nyomuk veszett, és a lebegő autó irányvonalat azóta sem vette fel semelyik gyártó sem.
https://www.youtube.com/watch?v=sAubG28uODM&ab_channel=NEXTHERO&t=0m30s