A gumiszőnyeges esetben a rezgések ugyanúgy végigfutnak a köteleken is. Az elmondottak alapján pedig a szoftver ezekből a tesztvideókból származtatott rezgésmintákból alakít ki szimulációkat. Gondolom vannak megfelelő fizikai összefüggések, amik alapján egy algoritmus közelítőleg meg tudja határozni egy test mozgását.
A legjobban egyébként a két bokros videón látszanak a szoftver korlátai. A másodikon pl. az árnyékot nem képes hozzáigazítani a mozgáshoz, az elsőből pedig egyértelműen kiderül, hogy mivel "rezgésekből" dolgozik, minden testet egyfajta rögzített, rugalmas tárgynak kezel. A bokor szélső ágainak végét pl. fixen hagyja, amikor a húzás miatt a valóságban azoknak el kellene mozdulni a helyükről. Szerintem a szoftver jórészt azt csinálja jelenleg, hogy bizonyos algoritmusok szerint egyszerűen felerősíti a tesztvideó rezgéseit, függően attól, hogy milyen erejű, irányú, és mekkora felületre kiterjedő behatást akarunk szimulálni.
A legjobban egyébként a két bokros videón látszanak a szoftver korlátai. A másodikon pl. az árnyékot nem képes hozzáigazítani a mozgáshoz, az elsőből pedig egyértelműen kiderül, hogy mivel "rezgésekből" dolgozik, minden testet egyfajta rögzített, rugalmas tárgynak kezel. A bokor szélső ágainak végét pl. fixen hagyja, amikor a húzás miatt a valóságban azoknak el kellene mozdulni a helyükről. Szerintem a szoftver jórészt azt csinálja jelenleg, hogy bizonyos algoritmusok szerint egyszerűen felerősíti a tesztvideó rezgéseit, függően attól, hogy milyen erejű, irányú, és mekkora felületre kiterjedő behatást akarunk szimulálni.