A bicikliút hőse
Lehet ezt ilyen kedvesen isKét értelmiségi beszélgetése Tarlós István közúti reformjáról
Lawrence | 2016.04.21. 12:04:31Kis iróniát érezni a mondatodban :) de remélem "félrehallás" :P úgy sikerült elesnem ahogy már sokszor eleshettem volna. Konkrétan elém ugranak. Miskolcon van egy kb. 2-3 km-es szakasz ahol egy olyan 2-3 méteres széles járdára van engedve az összes gyalogos és bringás egy sárga csíkkal elválasztva. Itt egy kórház is és úgy 3-4 buszmegálló. El tudod képzelni gondolom :) Az ominózus esetben is haladtam kb. 20km/h-val majd elémmászott két gepárdmintás cukinőci :) elrántottam a kormányt de az egyik épp keresett valamit a táskájában így nem látta csak azt hogy a barinője már félreállt ezért a barinő után ugrott.. pont elém. Én satu mert miért öljek meg valaki ugye... repültem 3-4-5 métert. Tompítottam karral ami több helyen zúzódott. Hangosan elmagyaráztam mit rontottak el.. erre ők csendben tovább dolgukra. Már megbántam hogy nem hívtam zsarut :( Hát így. Azóta sokkal de sokkal kevésbé vagyok toleráns.. ha elém áll és nincs más út akkor nekimegyek pedig erről pont csak az az egy ember tehet aki ezt kitalálta. Amikor az úton haladok sokkal jobb. Persze szar busz alá esni :D meg Pesten pl. sokkal szarabb a helyzet ahogy írtuk de pl. autóssal még SOHA nem volt közel ilyen kritikus helyzetem sem. Ja de mikor az ominózus kerékpárúton haladok és kihajt elém a mellékutcából.. :) szóval maradok a közúton ahogy A KRESZ IS ELŐÍRJA csak sokan nem tudják.Fekvőrendőr a bicikliúton??! ;D
közlegény | 2016.01.04. 19:25:13zöldnek zöld, de előjön tőle a fémallergiája :)
Csodájára járnak a körmendi
akadálypályánakbicikliútnakHantaboy | 2015.12.12. 03:01:34Ha a bicikli út lenne egyenes, és a járda rész a dimbes-dombos, akkor meg az lenne a baj, és azon csámcsogna a média (meg mindenki más). Itt a károgók problémája az, hogy ők nem vettek részt az építkezésben, így nem kaptak semmit a visszaosztásból.
Persze, hogy vannak visszaélések az ilyen dolgokban (ha az autópálya szakaszok mesélni tudnának...) és emiatt IS olyanok az útjaink amilyenek, de miért kell sajnálni azt a pár száz milliót attól a pár szegény építő csapattól, akik ilyen keményen dolgoztak? Az egyik ember megmondta a frankót a videóban: "ha valakit nagyon zavar a hepe-hupa, akkor menjen a sima részen" (ami ügye a gyalogosoknak fenntartott járdarész).
Örüljenek, hogy nincs villanyoszlop az út közepén egy kanyarban, vagy 30-40 cm-es csatorna zug mint egyes bicikliutakon és járdaszakaszokon.
pl:
https://goo.gl/maps/8qEVYqu8RRM2 és https://goo.gl/maps/F4K1n1UHv9P2 (utóbbi igaz nem bicikli út, de gyalogosként is élmény lehet "beletévedni")
„Kitört a pesti limbo-láz” ;)
vadonka | 2015.10.05. 11:27:57Egy aggregátor, egy flex, meg egy-két jómunkásember kell csak és probléma megoldva :)
Amikor csillagokon tekersz: íme a napelemes Van Gogh kerékpárút Hollandiában
lilaflexninja | 2015.08.27. 07:47:05A városligetben van egy pad ilyenre (vagy meglehetősen hasonlóra) https://confirmezquevousnetespasunemachine.files.wordpress.com/2014/07/bicycleday.jpg festve. Értem én, hogy tudomány, meg biztos nem mindenki tudja mifene, na de mégiscsak!
Hogy építsünk bicikliutat, amelyik nem akadályozza az autóforgalmat?
ivivan | 2015.08.26. 09:41:03"Pedig egyszerű."
Arra gondoltam, hogy honnan vetted, hogy a közigazgatási határon belül sok nem lakott terület van. Szeged nagyon nem ilyen - tényleg nagyon közel van mindenhol a közigazgatási határ a városhatárhoz. Ellenben Budapesttel, ahol komplett hegyek vannak a közigazgatási határon belül...
De ahogy már írtam is: az általad is használt területadatok a város területét és nem a közigazgatási területet jelentik.
"Hollandiában például (...) rengetegen kerékpároznak télen is"
Ez tény hogy ott sokan bringáznak, de azért vegyük hozzá, hogy sokkal jobb is az időjárásuk ehhez: télen átlagban 5-6 fokkal van melegebb, nyáron 8-10 fokkal van hidegebb, mint nálunk. Lényegében az időjárásuk egy jó hosszú tavasz, ami éppen a legjobb idő a kerékpározásra...
A lengyeleken csodálkozom - mondjuk mikor egyetlen egyszer ott jártam Novemberben (tehát ősszel), akkor egy árva lelket sem láttam tekerni... (épp 0 fok körül volt és valami hihetetlenül erős, fagyos szél fújt - nem nagyon tettem ki a lábam se a szállodából :-) )
"Magyarországon is láttam már télen bringást"
Én is, ahogy mondtam. Sőt, én magam is bicikliztem még havazásban is, de egyrészt nem ez a jellemző, másrészt szerintem ez már az egészség rovására megy. Meggyőződésem, hogy részben ennek köszönhetem a gyakran fájó ízületeimet (pedig nem vagyok még 60 éves...)
30 km-nyi bringasztráda, napelemes tetővel Dél-Koreában
palinkaman | 2015.04.21. 08:00:11Vendel, ezzel lehet keresni, nem a sínnel, meg kábellel. :P
A bicikliút után itt a mobilozósáv - mi lesz a következő, a részegeknek a kanyargós út? ;)
FatSnakeFoot | 2014.09.15. 13:59:25Egyszer már volt téma:
http://www.ize.hu/click.php?id=28335&url=http%3A%2F%2Fpopupcity.net%2Fsmartphone-zombies-please-stay-out-of-the-fast-lane%2F
A biciklizéstől jobb lesz a szex - ezzel a gondolattal kampányol a kormány a bicikli mellett.
Bécsben ötször annyi bicikliút van, mint Budapesten, de a kormány szerint nem csak útból van kevés, kevés a kerékpáros is. Ezért akart a minisztérium - ahogy fogalmaztak - "ütős, figyelemfelkeltő kampányt". A Gazdasági Minisztérium szóvivője azt mondta, nemcsak azzal foglalkoznak, hogy több út épüljön, több biciklis is kell. Erről szól a mostani kampány, amiért a minisztérium 3,2 millió forintot fizetett.Schabee | 2008.05.09. 15:12:21hát ez állat XDXDXDXD