Mert egy jólfejlett sznob nyilván nem sima ásványvízzel fogja felönteni a piáját.
A Soda Stream elsején full trollban tolta a marketinget
A terMINI egy több részből álló fekhely, ami feltekerve egy nagyobb hátizsák méretét teszi ki, összeszerelése pedig cipzárokkal és tépőzárral lehetséges. A kidobott ásványvizes palackok logóit viselő fekvőhelynek nem csak a gyors ki-becsomagolás és a hordozhatóság a lényege, hanem hőtartóképessége is. A fekhely vízálló, és bélésének köszönhetően betonon is kényelmes.
„Az első kortyot a számba véve majdnem felkiáltottam, hogy "vaddisznókoktél!" én ugyanis ezen a néven ismerem azt, amikor a buliban összeöntik az összes megmaradt italt.” :D
Svájcban a kenyérgabona 4/5-e Indiából származik, abból az országból, ahol százezrek éheznek; a francia halkereskedők azt mondják, az ipari módszerrel fogott tenger gyümölcse nem evésre való, hanem eladásra; Romániában 50 centes órabérért dolgoznak az asszonyok a hagymaföldeken, amelyet távoli országokba szállítanak tovább; Spanyolország legnagyobb üvegházas agrárvidéke nagyobb mint Luxemburg és Hollandia együtt - a világban mégis 5 percenként hal éhen egy gyermek. A világ élelmiszertermelése és az élelmiszer elosztása katasztrofális szintre jutott. A 3000 kilométerről importált paradicsom olcsóbb mint a hazai; az ásványvíz ugyanolyan kereskedelmi értéket képvisel mint bármely más termék; a legtöbb élelmiszert szójával dúsítják. Hová vezet ez a folyamat? Az emberiség élelmiszerellátása nem több mint néhány tucat multinacionális cég versengésének színtere?
A dicsőséges EU parlamentje nemrég hozott egy olyan törvényt, miszerint mendenről klnikai vizsgálattal kell kimutatni, hogy milyen hatással van az egészségre. Mivel a vízre senkinek sincs több milliárdja ezek elvégzéséhez, ezért többé nem használhatják rá, hogy oltja a szomjúságot, míg a kólára, egyéb cukros üditőkre igen.