Interaktív térképen a világ gazdaságilag vezető városai
Budapest valamiért nem került bele, de még a tudásközponti kategóriába se.TE mit választanál?
Dilemmák, amelyekkel egy vezető nélküli autónak, de adott esetben bárkinek lehet, hogy meg kell küzdenie.Gábor-79 | 2016.10.07. 22:37:49Nos, AMIKOR én kerültem hasonló helyzetbe, akkor egyszerű volt a döntés:
vissza egyesbe, és irány az út széle. (nekem ott szalagkorlát volt, gyorsabban megállította az autót mint a fék.)
Ráment a váltó, és a motor, valamint az autó jobb oldala, de senki sem halt bele.
A másik, amit figyelembe kell venni: aki más által irányított járműbe száll, legyen az autó, busz, metró hév, repülő, hajó, vagy akár okosautó, az lemond minden önrendelkezésről az események irányításával kapcsolatban. Lemond a közlekedési jogairól, és kötelességeiről is, tehát csak tehetetlen szemlélője az eseményeknek.
És ezzel együtt lemond arról a jogáról hogy egy esetleges döntési helyzetben a saját életét védhesse.
(Volt erről egy érdekes novella, mikor emberek ezreit ejtette foglyul egy hacker az önjáró légiautók rendszerét használva. Sajnos a címe nem ugrik be.)
Innentől kezdve minden esetben a vétlen élőlényeket kell védeni, nem azt aki kényelmi szempontok alapján lemondott az önrendelkezésről.
És végül: buszoknál már régóta használnak indukciós féket, ezt be lehetne építeni vészfékként, akár manuálisan bekapcsolhatóra, függetlenül az automatikától.
Az első zöld lapos focimeccs
Az olaszok vezették be a zöld lapot, sportszerűség díjazására.cila | 2016.10.06. 12:25:19A sport szellemét tekintve, minden hasonló ötletet meg kell tapsolni.
Mi, sakkozók, pl. kezet fogunk parti előtt és parti után. Nem rugdossuk az ellenfelet az asztal alatt. Mi, sakkozók, egy család vagyunk ("Gens una sumus" a nemzetközi sakk-szövetség jelszava is). Külön (de nem különb) világban élünk. Élet-halál harcot vívunk, de csak a 64 mezőn és csak az utólsó lépésig. Onnantól ugyanolyan jó barátok maradunk. Ma te voltál, holnap visszavágok, nem "megverlek"! Az erődet, ha akarod fitogtatni, akkor úgy teszed, hogy erősebben szorítod meg a partnered kezét.
Durva szembesítés: ezért ne mobilozz vezetés közben
Kicsit durva, de hatásos videó a vezetés közben való telefonálásról
Demente | 2016.09.26. 15:35:59Nagy hawky Ezek szerint nem értesz semmit! Minek csörgeti az asszony? Tán akkor hamarabb hazaér?? Az én példámból kiindulva minek a kihangosító? FEL SEM AKAROM VENNI!! (főleg az asszonynak! épp eleget hallom a hangját!) Tudom hogy valami faszság miatt hív. A fent említett videó csak akkor életszerű, ha a pasi egy béna puha pöcs.
Paradox egy reklám ez a Heinekentől
közlegény | 2016.09.07. 13:46:28közvetlenül hejnekem márka alatt nincs alkoholmentes, de közvetve a portfóliójukba tartozó sörmárkák gyártanak (pl. gösser, soproni).
szerintem is jó, h nem buzdítanak ivásra vezetés közben
hagyományos sörben még nem ittam menteset leszámítva a gyümisörikéket akarom mondani gyümiüdítőket :)
Ilyen az ha elveszik a jogsid és kénytelen vagy anyáddal utazni
cila | 2016.08.22. 21:24:22Mit mondott Marx? "Nem veszthetjük, csak a láncainkat"?
Isten ne adja, hogy ellopja valaki a biciklimet, elvtársak!
Kicsit szabadon értelmezik Oroszországban a közlekedési szabályokat
hawkeye | 2016.08.18. 08:47:59
Mi még nem tartunk itt. Nálunk még csak a audisták közlekednek menetiránnyal szemben az egyirányú forgalomban.
Ha szólsz nekik, akkor viszont kapsz az arcodra az audi-tartozék bézbólütővel....
Pokémon Go-zni vezetés közben nem túl jó ötlet
rermo | 2016.07.21. 19:06:15Jó ...jó , de a már jól megszokott és teljesen hétköznapi gyorshajtás miatt szerintem naponta legalább 100 ember hal meg az utakon és mégsem botránkozunk meg rajta .
Vigyorogva húzta rá a nő a kormányt a motorosra, aztán jött a meglepi
justil | 2016.07.12. 03:21:55Ha legalább összeszarja magát, szerintem megéri :)
Bukarestet se teláltam meg rajta.