Félelmetes vörös panda támadás: a gondozót majdnem széttépték a sapkájáért a rémséges kis ragadozók! ;)
tjunior | 2014.12.02. 08:59:44van :)A pulykák fogják átvenni a világuralmat
Ma majdnem dupla akkorák, mint 1960-ban voltak. Ha így folytatják, 100-150 év múlva nagyobbak lesznek, mint egy ember.Szancso | 2014.11.28. 18:20:13Már most is akkorák. :D
https://www.youtube.com/watch?v=A0m_o2gxbsU#t=2m20s
De majd összesülnek kicsit. :)
A szárnyatlan varjú repülése... azaz hogyan legyél majdnem Darwin-díjas!
Szancso | 2014.09.05. 17:59:17Ki kopog?
Mi kopog?
Egy fekete holló!
Protézis esélyes,
Vagy ahhoz hasonló! ;)
Prora, a nácik majdnem nyaralóparadicsoma. Ma a világ talán leghosszabb romszállója.
hawkeye | 2014.07.13. 08:34:25
Sajátos írás. Konkluzíve: ha Hitler nem kezd hódító háborúkba, akkor most Eurázsia német befolyási övezet lenne, mert mindenki jólétben élő német akarna lenni...? ;)
Aztán:
"A csaknem 5 kilométer hosszú "rügeni kolosszus" 20 ezer német munkás gondtalan nyaralását biztosította. A mediterrán országokba innen induló luxushajókon söröző náci melósokat irigyelte fél Európa kétkezi iparosa. "
Mára, pl. hazánkban, a "munkás" szó ugyanolyan szalonképtelen, mint a "náci". Képmutatásban, agymosásban, a múlt elhazudásában sztem dobogósok vagyunk Európában...
Már majdnem annyi lóerős, mint az én kicsi pónim... ;)
Tooni | 2014.06.14. 14:07:45:D:D
Mi más mondhatna el többet egy cég szakértelméről, mint az ilyen autóritkaságokkal való foglalkozás?
MotorDonorkerékpáros akcióban ;)Randal Graves | 2014.05.29. 15:46:10Nem ezek voltak, hanem a gyenge változatok. Meg volt már ford ficus, meg bmw x5 - x6 (nem láttam a hátulját, ő annál inkább az enyémet :) ) merci kisbusz is, aki erőlködött, az vicces volt :) Most ezek ugranak be, mind maga kezdeményezte a versengést, 1-2vel összeálltam, de nagyrészét kiröhögtem.
Az említett kocsik (tájperr meg társai) egyike se ér fel egy legalább 600as motorral. (most az a divat) Persze lehet höbörögni a végsebességgel, de egy igazi motoros sosem a végsebességre hajt. Nem szeretjük az egyenes utakat és gyűlöljük az autópályákat. Mentem tartósan 180-200at egyenesben, és baromi unalmas volt. A gyorsulás és a kanyarban a döntés a lényeg, abban van az adrenalin. Az én motorom 3,7 sec alatt van 100on (0-200 14 sec) és ez egy sportTÚRA motor, nem kihegyezett sportgép. Most mutass egy kocsit millió forint alatt, ami ezt tudja és persze közúton is mehet. Nem is érdemes összehasonlítani. És ekkor egy suzuki ignis emberkedik velem??? Még arányosítatlanul is több lovam van, nemhogy beleszámítva a súlykülönbséget.
Az velük a gond, hogy ilyen kis gyenge kocsiban eldurran az agya és akkor neki menni kell, az mindegy ha jönnek szemből, majd lehúzódik, ő akkor is előz. Vagy van a rossz vesztes kategória, aki meg ha nem tud mit visszaelőz a lakott területen, hogy ott is vagy 120szal száguld végig, mert egyébként nem érne utol. Én megyek 50-60at, megelőz, és máris jobb a lelki világának. Ilyenkor felmerül bennem a kérdés, hogy ki a veszélyesebb.
Na ez is megvan... majdnem. ;)
Tooni | 2014.05.13. 17:58:39kivágtak belőle 5-10 percet. szerintem.
Már majdnem lemerült, de feltöltötték. ;)
bungle | 2014.04.25. 08:14:50Mozgás alapján viszont nagyon is.
Majdnem megtolták hátulról a csajt... ;)
sztewe | 2014.03.19. 20:27:29a legrosszabb VVSZ es video féle ami még felbontásra is vacak.
Amúgy jól elkapott pillanat
Brutális rekorddal sokkol a német napenergia-termelés
Miközben idehaza hivatalosan és szakmai megfontolásból is csak a fanyalgásig jut el a magyar energetika, Németországban július 7-én egy ideig a teljes országos energiaigény 40 (!) százalékát a minimális fenntartási és üzemeltetési költségű szolárcellákból állították elő. Az új rekord: 23,9 GW, ami majdnem 12 paksi atomerőmű teljesítményének felel meg.bungle | 2016.05.11. 16:06:34Ezek csak most jöttek rá? :D