Ide se jövünk többet, szar a kiszolgálás. ;)
DJ Puna „megveszi” élete első lemezjátszóját - avagy régen a bozót lógott ki alul, most a kütyü
Ravennë | 2013.06.16. 22:39:17Bár már nem ma történt, de úgy emlékszem, hogy "húúú" :P
Egyébként nem egy egyszerű "húúú" volt, mellé teljes testbedobással rámozdultam! :D (jó, én jobban megijedtem)
Adhatok még valamit? Igen, egy mosolyt!
A búvalbéleltség rossz, de a műmosoly is - indokolják a magyar boltosok, hogy miért nem mosolyognak. Miért nem megy nekünk a mosolygás, ha egyszer éltet?7sleeper | 2013.04.22. 21:53:38igazad van meg nem is. ugyanis a frusztráltságot nem annak okozóin verik le, hanem azokon akiket kiszolgálniuk kéne. amiből az következik, hogy egyre kevesebben veszik igénybe az adott szolgáltatást tőlük; abból pedig kevesebb bevétel, és még kevesebb bér következik. aztán jön a stockholm-szindróma és a "hülye" vevő lesz a hibás mindenért. ördögi kör, ami egyre szélesedik egyre vékonyabb rétegen.
példának okáért: közszolgáltatóval vitatkozni = alulfizetett, korlátozottan megoldást kínálni tudó, engedett; agyonhajszolt, érdektelen, motiválatlan ügy(nem)intézőkkel felesleges köröket futni.. a (ki)szolgáltatott szempontjából a "panaszládának" odatett ügyintézők az adott cég dolgozói, alkalmazottjai és a céget képviselik, testesítik meg(!); ráadásul rettentő nehéz hasonló cipőben járó embertársként tekinti rájuk, különösen ha már stockholm szindrómás ügy(nem)intézők..
vagy 'bankügyintézők'.. valójában nagy többségük közgazdaságilag totálisan képzetlen, alulfizetett(!) rabszolga, akik mégis tukmálják a kedves ügyfelekre azokat a pénzügyi konstrukciókat amikről legtöbbjüknek maguknak is halvány lila segédfogalmuk van legfeljebb (de csak mert már vagy százat-ezret lepapíroztak). arra ki vannak oktatva, hogy duma-duma-duma, arra nem, hogy értsék is miről.. (nem tudom mennyire általános, de vidéki bankfiókról tudom, hogy nem alkalmaznak takarítókat, hanem azok takarítják az ügyfélteret, akik pár órával korábban még hitelkonstrukciókat; új, "jövedelmező" megtakarítási formákat meg kapcsoltan különféle biztosításokat ajánlgatnak az embereknek..)
vagy posta - ezt rövidre fogom: attól, hogy átérzem én is, hogy deszarnekik, még nem fogok sorsjegyet venni, biztosítást kötni csak azért, hogy nekik jó legyen. kevés a munkabér? tüntessenek ellene. előbb megyek velük első sorban tüntetni a magasabb munkabérükért, és a cégvezetőik hülyeségei ellen (meg annak eredménye a kicsit magasabb munkabér utáni kirugdosások (de nem a vezetőségből) ellen), mintsem életbiztosítást kössek a postánál azért, hogy a a magát ravasznak gondoló postás-gizike sorsjegy-kvótája meglegyen, és a cégvezetőnek legyen dízel a céges verdába..
az ilyen helyzeteken a mosoly csak jottányit segítene. (rontani viszont nem rontana!)
Már a nézelődésért is fizetni kell
Egy ausztrál gluténmentes élelmiszereket forgalmazó bolt tulajának elege lett abból, hogy sokan nem vásárolnak, csak körbenéznek az üzletben. Február óta minden bámészkodónak fizetnie kell a nézelődésért.lowrider | 2013.04.03. 09:12:34Felesleges megoldást keresni egy olyan problémára, ami megoldhatatlan... Jelesül ez a "szaktanácsadás" dolog már évtizedekkel ezelőtt is így működ(hetett volna), csak akkor még a vevők nagyrésze úgy volt vele, hogy a "becsülete" többet ért, mint 50 Márka/Font/stb., ezért ahol megkapta a korrekt és szakszerű infót, ott megvásárolta. Egyébként ez az egész hercehurca - ha kiszámolja az ember - a ráfordított utazással (benzin/jegy/stb.) és nem utolsó sorban az idővel rég nem biztos, hogy meg is éri. Azt már fel se akarom hozni, hogy van olyasfajta "tudatosság" is, hogy ha valóban jól tájékoztatnak a kisboltban, akkor már csak azért is odamegyek, mert ezzel valószínűleg azt támogatom, hogy egy honfitársam teszi el a profit egy részét, alkalmaz 1-2 embert, nem pedig az éhbérért dolgoztató multihoz viszem önként és dalolva. Néhány évtizeddel előttünk járó társadalmakban az alapvető élelmiszerekkel kapcsolatban is az a módi, hogy a legfontosabb szempont az, hogy helyi előállítású legyen, aztán jön az ár...
Persze tudom, hogy helyzetünkből fakadóan mi magyarok árérzékenyek vagyunk, és ez ilyen esetekben durván szemléletes, hiszen - lásd a becsület példáját - 3000 forintért gyakorlatilag bárki képes eladni magát.
És hogy miért nincs megoldás?!? Mert a pénzünk egyre kevesebb, az igényeink meg egyre nagyobbak, mert MINDEN KELL... ha meg így van, akkor az csak ilyen módszerekkel megy. :(
Gömbvillámlábú hörcsögagarin :D
(a képen Rhino és Mittens a Bolt c. rajzfilmből)Rommel887 | 2012.11.14. 11:59:03Áhá szóval a birodalmi lépegetőket is hörcsögök vezették, már értem miért nyertek a lázadók :D
Almaszüret ;)
bungle | 2012.09.17. 13:14:45Jimmy Kimmel prank: What do you think of the new iPhone 5? :D
www.youtube.com/watch?v=rdIWKytq_q4
Turkáló szagüzlet ;)
7sleeper | 2012.09.12. 16:44:54angolul meg azt hiszem úgy lehet hívni ezt, hogy mucass..
A robotgepárdnak Bolt sem ellenfél
polidani | 2012.09.06. 23:49:09Most akkor jön vagy megy valahová?
Kenyai üzletek
KillHates | 2012.06.21. 23:13:31Hát, igen. Sajnos igazad van...
Az egyik barátom is élt egy jó ideig Afrikában és mesélt a döbbenetes állapotokról. Említette, hogy nem mindig a szegénység miatt ilyen a helyzet, hanem egyszerűen elképzelhetetlen módon igénytelenek. Baromi lusták, és arrogánsak is a külföldiekkel. Hiába kérte valamelyiküket, hogy érthetőbben beszéljen hozzá, az jól lebaxta, hogy miért nem tanúlja meg rendesen a nyelvüket...
Nagy cumi lesz majd ebből a nagy európai "menjen mindenki oda ahová akarból"...
Meglátta az újévi árakat? ;)
wtf | 2012.01.10. 15:47:54http://i.imgur.com/RZIxp.png" target="_blank">http://i.imgur.com/RZIxp.png
Most képzeld el a meglepit, mikor visszajövök, hogy: "Ezt elfelejtettem kifizetni."