Na most ugráljatok, fúrótornyok! ;)
Rámpa mozgatás közben dőlt el két daru Hollandiában, 20 ember sérült meg
Hatalmas földönkívüli hajók rejtőznek a Hold mögött
Ezt most kaptam, nem véletlenül küldtem ebbe a kategóriába.
Azonban lehet, hogy a kommentekben fehomályosítanak a tévedésemről. ;)lilaflexninja | 2015.07.14. 15:45:50https://www.youtube.com/watch?v=6cPkF2acsa4
https://www.youtube.com/watch?v=LLqQ5VKD6xY
Nagyon oc(có)eánjáró :)
PabY | 2015.06.23. 17:57:32van ilyen kávékavaró és akkor még propellert se kell csinálni :P
Csak pár másodperc választotta el emberünket attól, hogy ne liveleak, hanem youtube videó legyen... ;)
beela | 2015.06.11. 10:36:20Nézzük a történetet lépésről lépésre:
A fickó siet. Kishíján belehal & összevérezi a rámpát. Utána ő ér rá a legjobban, teszetoszán, tétován semmit tesz.
Végkövetkeztetés: Elhunyni jött ide, kár volt megmenteni. El van rontva a napja. Összezilálódott az életterve. Kivonták őt a karmájából. Satöbbi.
Hajóba parkolás profin
loloppo | 2015.05.27. 18:11:218 altalanos? Szerintem ezt meg egy statikai mernok sem tudta volna precizebben megoldani, marmint ha a cel az, hogy a legminimalisabb rakodasi eszkozokkel kell bejuttatni a kocsit, daru es minden egyeb emeloeszkoz nelkul...
Tavaly becslések szerint 3400 menekült fulladt a Földközi-tengerbe, kétszer annyi, mint ahányan a Titanic katasztrófájában. Idén tízszer ennyi áldozattól tartanak, múlt hét vasárnap pl. kb. 800 menekült fulladt a Földközi-tengerbe.
A múlt heti katasztrófa után többen vádolták cinizmussal és az együttérzés hiányával az EU bevándorlási politikáját. Szerintetek mit kellene csinálni a menekültekkel?bungle | 2015.06.23. 18:28:54"Engem nem zavar, ha valaki bevándorló, amíg otthon, a négy fal között csinálja!"
:D
Csajos, csónakos kudarc csokor
Nusihusi | 2015.04.10. 01:56:56Ezek a csobbanások...:)
A 10 legnagyobb óceánjáró hajó
Mennyi arany! Kell a halálnak! ;)
mert akkor kellene építeni egy olyan tartószerkezetet, ami elbír több tíz tonna változó terhelést, amíg be nem emelik és nem rögzítik az utolsó darabot is. és ezzel ott vagyunk, ahol a part szakad.
hidak, felüljárók, meg úgy általában minden nagy fesztávot áthidaló szerkezet építésénél pont az a bevett gyakorlat, hogy két alátámasztási/felfüggesztési pont közötti részt igyekeznek egy darabban berakni, mert ez a legegyszerűbb és legbiztonságosabb módszer.
"Meg egy vízen úszó valamire rakják a két darut ami ugye elbillenhet?"
ezt most kétségtelenül elbarmolta valaki, ettől függetlenül ez is egy bevett gyakorlat.