Az orosz már a ̶s̶p̶á̶j̶z̶b̶a̶n̶ olajban van
Kasszás Erzsivel sokkol a CBA új reklámja
Egészen szürreális élmény a videó, és egyben igazi atombomba a reklámszakmának, abban az értelemben, hogy pusztító ereje van a cégre nézve."De hülye ízed van! Leszünk barátok?"
Napi büntinket Dani Enrikonak köszönhetitek
Zseniális a klip, a háttér, a zene, a szöveg, annyira egyben van, hogy egy perc után leolvad tőle az agyad.Tron65 | 2017.03.03. 08:27:59Hát győzikét símán lenyomja, de mivel meg szeretném őrizni ép elmémet a hátralévő 40-50 évemben is, nem néztem végig.
Íme Jimmy Kimmel, az ide Oscar gála házigazdájának nyitóbeszéde
Leginkább Matt Damont szapulja benne, de azt elég keményen. Angol tudás nem árt, de van hozzá felirat.Lehet, hogy sok beteg dolog van a japánoknál, de a reklámozáshoz nagyon értenek
norbertvincze | 2017.02.24. 08:56:16sztem is értenek hozzá, meg máshoz is :)
Benne van a lábában a bugi és ez olyan cuki
Dmckayals | 2017.02.15. 09:13:36Jó, hát nem úgy, mint Jacko. De pl van egy videó öcsémről, hogy kb 1 évesen kapaszkodik az asztal szélébe és a zenére rugózik. Na az inkább cuki. És nem azért, mert az öcsém... :D
Jópofa háziállata van... a majomnak! :D
A filmtörténet legbizarrabb halálesetei felvetik a kérdést:
Miért is nem vetik a rendezőket, producereket, gyártásvezetőket előzetesen pszichológiai alkalmassági vizsga alá? Cápa- és oroszlántámadás, hőguta, tűzveszély, életveszélyes allergén anyagok - csak néhány azok közül a veszélyek közül, amelyeknek a stábok rendre ki vannak téve. És akkor a lefejezett gyerekszínészekről még nem is szóltunk.De csúnya mitesszered van! Mi okozta?
Egy 9mm-es pisztoly.
hozzászólva ahhoz, hogy direkt szar reklámokat csinálnak, hogy aztán majd beszéljenek róla.... Jó lenne, ha így lenne, akkor nyugodtabb lennék (mint reklámos-marketinges), de sajna az van, hogy ezek a reklámok maguktól szarok. Mert ez volt az igény. Mert nem az internet trollkodó mémező népének készülnek, hanem a barátok köztöt és a mi kis falunkat, netán a sztárban sztárt néző embereknek. Azokat célozza meg, azoknak akar tetszeni. És ezek a reklámok viccesek és megkapóak akarnak lenni. Az hab a tortán, hogy ha felkapják, és beszélnek róla, de sajna ahhoz elég szarok, és a készítők és megrendelők is elég ízléstelenek és hülyék voltak, hogy direkt vírus reklámot csináljanak. Lsd, fluimucil kölyköt leszinkronizálták tűrhető hangúra. Mert nem az internet számít, hanem a nép. És ha Juli néni azt mondja, hogy idegesítő, akkor változtatnak.