Na ez kifingott! Az utánégetővel volt egy kis probléma. :D
ákixx | 2013.07.10. 23:02:34Terence és Philip a seggtüzelők...Alkoholpára: nem hizlal, berúghat tőle, de bele is halhat
Borzasztó veszélyes az alkoholnak az a fogyasztási formája, ami mostanában kezd elterjedni. Vagyis, hogy a vállalkozó szelleműek párásítva fogyasztják a piát, mert így például a rövidekben található rengeteg kalória nem jut a szervezetükbe, az alkohol viszont igen, tehát részegek lesznek, mégis megtarthatják az alakjukat. A probléma, hogy így az alkohol a májat megkerülve jut a szervezetbe, ezért például az alkoholmérgezés sokkal könnyebben alakul ki.cila | 2013.06.11. 17:06:49És az etiléter? Egy, két csöpp vattára s orrbaszívni. Az milyen?
Akar egymillió dollárt keresni?
Egymillió dollárt ajánlott fel Andrew Beal texasi milliárdos bankár és műkedvelő matematikus egy húsz éve megoldatlan matematikai probléma, a saját magáról elnevezett Beal-sejtés bizonyításáért vagy cáfolatáért. A sejtést a 350 év alatt megoldott nagy Fermat-tétel inspirálta, és maga a kérdés feltevése annyira egyszerűen hangzik, hogy még matek érettségi sem kell ahhoz, hogy az ember megértse a feladatot - éppen ezért ennyire izgalmas, hogy a probléma 1993-as felvetése óta senkinek nem sikerült azt megoldania.cila | 2016.03.09. 18:54:06Nem derült ki, hogy a két "2" számot más-más betütípussal szándékoztam írni. Ami, elvben jó, sajna matematikailag... :D
Jó dolga van egyeseknek. Kiagyalnak szögfüggvényeket, logaritmusokat, integrálokat. Még pénzt is kapnak érte.
Nekünk, melósoknak marad a centiméter-szalag, vízszintező, függőón, kiló helyett fél lapátnyi, stb. :)
Bicskanyitogató téma: bár nem szoktam sok hitelt adni kurucinfós cikkeknek, de indításnak megteszi.
"A kecskeméti Mercedes gyárban súlyos problémák vannak a vezetőség és a dolgozók egy része között. Mint ahogy az lenni szokott, a legrosszabb helyzetben azok vannak, akik a tényleges termelést végzik."
"Tudom, hogy sokaknak nem fog tetszeni, mert a kormány és a Mercedes emberei mindent megtesznek azért, hogy a problémák ne kerüljenek ki a gyár kapuin túl. Napi szinten fenyegetik az embereket a Facebookon vagy egyéb internetes fórumokon megjelent beírásaik miatt."
A levél folytatása: Hajtóvadászat zajlik a Mercedes gyárban a szivárogtatás miatt
Azóta már nyereséges a kecskeméti Mercedes, ki tudja, talán pont a kifizetetlen túlórák miatt?
A poszt alá jöhetnek a cégeknél tapasztalt visszásságok, nem emberhez méltó körülmények, minden, amin javítani lehetne.bungle | 2013.06.14. 09:51:46Kínai "meglepi" a termékben:
www.nytimes.com/2013/06/12/world/asia/man-details-risks-in-exposing-chinas-forced-labor.html
jarokelo.hu - online megoldás kátyúra, graffitire és kutyaszarra
Lefotózod, feltöltöd, a civilek továbbítják az illetékeseknek, akik 3-ból 2 esetben meg is oldják. A civilek lelkesek, az önkormányzatok kevésbé. Az egyes bejelentések nem csupán praktikus szempontból és nem is csak a helyi lakosok számára lehetnek érdekesek. Az illetékeseknek jelzett problémák ugyanis sokszor kiváló látleleteit adják annak is, milyen hozzáértéssel és filozófiával vezetik, tervezik, építik és működtetik Budapestet a város kisebb-nagyobb urai.7sleeper | 2013.04.10. 20:51:37olyan autóval menni az ország útjain mint tetriszezni a legeslegodanemvalóbb résszel :-(
:-D
Újabb német animációs kisfilm foglalkozik Magyarországgal, melyben Orbán Viktor animált figuraként ugrándozik.
A német gyerekeknek szóló műsor szerint Magyarország megszegi az EU-s szabályokat, és problémák vannak a sajtószabadsággal. Stephan Ozsváth szerint Magyarországon már 550 politikailag kellemetlen szerkesztőt bocsátottak el a közszolgálati médiától, és bizonyíthatóan hamisítottak televíziós beszámolókat.EvandEra | 2013.04.07. 16:19:50Nem is értem miért ez volt az első ami eszembe jutott a poszt kapcsán :D
http://www.youtube.com/watch?v=DX5MTFWSuM8
Még nem időszerű, de egy érdekes rövid interjú Dr. Csubák Máriával a parlagfű problémával kapcsolatban, és annak felhasználásáról.
Nakong | 2013.03.20. 05:41:40Érdekes nagyon ez az allergia. Évezredek óta nem volt baja az emberiségnek a külön-féle növények pollenjétől. Azonban mióta beindult rendesen a gyógyszeripar, a járműipar megjelent vele az emberek allergiája is. Nem a járműforgalmat kellene előbb szabályozni? Hiába csökkentik a járművek károsanyag kibocsájtását, ha évről évre egyre többet gyártanak és amellett használják a régieket is. Hiába azért remek üzlet az allergia a gyógyszergyáraknak, rendkívül nyereségesen el lehet adni a sós-vizes inhalátorokat és a különféle gyógyszereket, amelyek csak tüneteket kezelnek. Én vidéken lakom, itt nem sok gépjármű szaladgál és nem is volt soha bajom a parlagfűvel vagy egyéb növényekkel. Pedig a helyi kisgazdák rengeteg parlagfüvet tudnak ám termeszteni. A kukorica és a napraforgó alig látszik ki közülük. De csak ott van jelentős mennyiségben, ahol vetettek valami kultúrnövényt és nem használtak valami ritka erős EU-s vegyszert. Hangsúlyozom nem volt egész nyáron semmi bajom a parlagfűvel, miközben nyugodtan futottam el az általa benőtt földek mellett, viszont majd kiköptem a tüdőmet mikor egy éppen azon a héten vegyszerezett földrész közelébe értem. Szerintem először el kellene gondolkodni, mitől is van az allergia. A parlagfű csak az egyik növény, amellett sokan szenvednek más növényektől is. Vagy nem is a növényektől, hanem inkább ami kiváltja ezt az egész betegséget a gyógyszerektől, vegyszerektől, a járművek kibocsájtott mocskától és egyéb ipari melléktermékektől.
Egy buszvezető szemével
Nálunk is sokat romlott a közlekedési morál az utóbbi években. Úgy néz ki az utakon már csak ellenségek vannak, rengeteg lett az agresszív söfőr. Felmérések bizonyítják, hogy a KRESZ be nem tartása, gyakorlatilag semmibe vétele okoz mind több balesetet. Egyik legfőbb probléma a féktávolság be nem tartása, gyorshajtás, irányjelzés elmulasztása, és valamiért az "én vagyok az utak királya" érzésből adódó hamis és önhitt hatalmi érzet. Vannak gyenge törekvések a közúti rend visszaállítására, akadnak szép számmal, akik azt szorgalmazzák, hogy minden gépkocsivezető néhány évente PAV-on (pályaalkalmassági vizsgálaton) venne részt, és megismételné sikeres KRESZ vizsgáját. A kezdeményezés célja az agresszívvé, labilissá vált söfőrök kiszűrése, és KRESZ tudásunk napra kész ismerete. Ettől várják a csodát, a magyar közlekedési morál javulását, valamint a szigorúbb, és rendszeres rendőri ellenőrzésektől.imki | 2013.02.21. 20:20:49Érdekes, de az utóbbi pár évben engem nagyon meglepett, hogy milyen előzékenyek lettek az autósok a gyalogosokkal szemben. Már akkor fékeznek, mikor közelítek a gyalogátkelőhöz. Igaz, Pesten nem nagyon járok, de vidéken akármerre jártam, igenis észrevehető volt, sőt, kifejezetten szemet szúró a korábbi (mondjuk 10 évvel ezelőtti) állapothoz képest. Még mindig gyakran előfordul velem, hogy várom, hogy elmenjen a kocsi, és csak pár pillanat után döbbenek rá, hogy engem épp enged át. Mindig meg szoktam nekik köszönni ilyenkor.
Szóval nem biztos, hogy az általánosításod ebből a zsempontból célravezető volt.
Hogy ehhez a rendőröknek mennyi köze van, azt nem tudom, de bizonyára azért van közük hozzá nekik is.
Úgy látom már megint milliók folynak el a közpénzből...
Szerintetek mi lenne a jó megoldás a problémára?Nope | 2012.12.05. 16:49:51Akkor végülis egyetértünk, hogy kell az elektromos mellé kézzel hajtható, de ott nem a kézzel hajthatón van a lényeg, hanem a könnyű szállíthatóságon meg a kisebb helyigényen! :P
A Rethink Robotcs vállalat Baxter nevű robotja miatt belátható időn belül amerikai segédmunkások milliói kerületnek az ucára, mivel a robot rendkívül könnyen tanítható, és egy nyugati munkás néhány évi bérköltségéből megtérül.
Az ehhez hasonló technológia elterjedésétől révén a fejlett országok visszanyerhetik versenyképességüket a fejlődő világgal szemben a munkaerő intenzív területeken, viszont globális szinten hatalmas szociális problémákat generálhat.kicsicece | 2012.10.06. 10:39:26Segédmunkás? Ez csak egy sima egyszeru futószalag-robot, csak túl van bonyolítva a feladathoz.
Kuldjék fel a tetore téglát pakolni, na arra kiváncsi leszek.