„Annak érdekében, hogy a legjobb 35-be tovább tudjanak lépni, a ti szavazataitokra is nagy szükségük lenne! Klikk a képre, a poszt legvégén ott vannak a linkek! Hajrá, és a nevükben is köszi a voksokat...!”
Nemrég volt téma, hogy van-e értelme forgalomlassító demonstrációknak. Tegnapelőtt még a taxisok is hőbörögtek, hogy tüntetők egy csoportja lezárta a Lánchidat, tegnap már ők demonstráltak az Uber - amiről már szintén volt itt post - hétvégi ingyenes akciója miatt. Ennél jobb reklámot talán nem is kaphatott volna az Uber, én legalábbis biztos nem hallottam volna a ma kezdődő hétvégi ingyenút-akciójukról, amiben tíz ingyenfuvart ígérnek mindenkinek.
Ti kipróbáltátok már az Ubert ill. tervezitek, hogy kipróbáljátok a jövőben vagy akár most hétvégén?
Vezető képességgel bíró festek. Az újításnak köszönhetően egy papírlapra is könnyedén készíthetünk nagyobb bonyolultságú áramkört pillanatok alatt, nem kell forrasztanunk, sem nyáklapot terveznünk.
Az első megépítését 2035-re tervezik, a költségvetése 26 milliárd dollár.
Prelude - a világ legnagyobb gázcseppfolyósító létesítménye
484m hosszú, 73m széles, 260ezer tonna fém (még az eredeti WTC tornyok anyagánál is több)
A 2028-ra tervezett űrtávcső az Univerzum forró és energikus részét fogja vizsgálni, például a fekete lyukak közvetlen környezetét, illetve a galaxisok, galaxishalmazok közti forró, híg gázfelhőket.
Stephen Hawking óva int a mesterséges intelligenciától
Könnyű elképzelni, ahogy a technológia okosabb lesz a pénzügyi piacoknál; ahogy jobb feltalálók lesznek az emberi kutatóknál; ahogy kitúrják az emberi vezetőket; ahogy olyan fegyvereket terveznek, amiket egyre kevésbé értünk. Bár az AI rövid távú hatásai attól is függenek, hogy ki irányítja azt, a hosszú távú hatások inkább arról fognak szólni, hogy bárki irányíthatja-e ezeket.
Diplomamunkájának köszönhetően Obendorfer Dávid fél évet tölthetett a kétezres évek elején az Alfa Romeo formatervező részlegénél Milánóban, aminek ugyan nem lett folytatása, de Olaszországban ragadt. Jelenleg egy kis bergamói cégnél dolgozik, ahol a világ két legexkluzívabb hajómárkájának, a Rivának és a Sanlorenzónak készítenek külső-belső formaterveket.