2 kg, 1 mm vastag, mágnessel tapasztható a falra, mint egy hűtőmágnes.
Teljesen feltöltött cellákkal akár 70 kilométert is bír a technológia úgy, hogy egyet sem kell tekernünk a pedálon. A rendszer végsebessége 50 km/h. Egy átlagos napsütéses napon 24 kilométerre elegendő energiát tud hasznosítani a Solar Bike, borult ég esetén értelemszerűen ennek a töredékét.
Míg a hagyományos 3D-nyomtatók vékony rétegekből állítják elő a tárgyakat (ez lehet például műanyagból vagy összeragasztott porból), addig a Carbon3D CLIP nevű technológia fotopolimerizációs, vagyis fényre keményedő gyantát használ a tárgyak előállításához, így egy hagyományos 3D-nyomtatónál akár százszor gyorsabban dolgozik.
„Amíg tudunk azzal érvelni, hogy a technológia az egyetlen igazán befolyásos döntéshozó az emberi fejlődésben, a technológia valójában addig nem határozza meg magát az emberi fejlődést. Az internet például, amíg a legfejlettebb elmék örökségének tűnik, akiket valaha is látott a világ, lehetővé teszi, hogy bárki használja – valójában egy megafon lett mindenki számára, beleértve a nácikat, a vallási fundamentalistákat, a baloldaliakat és a Ron Paul támogatókat is. Ugyanez mondható el az atomhasításról is: bárki, aki eléggé okos ahhoz, hogy atombombát építsen, az utolsók között lenne, aki fel akarná robbantani azt, feltételezve, hogy valaminek az értéke, megegyezik a saját kognitív intelligenciájukkal. A világunk minden pillanatban tanúja azoknak a kegyetlenkedéseknek, amelyek során a magasabban képzett emberek találmányait felhasználják az alacsonyabb képességűek, legyen az a találmány a számítógép, egy AK-47 vagy egy demokrácia.”
„Azt szeretném, ha minden nő tudná, hogy nem szükséges megvenniük minden baba-terméket, ami a látóterükbe kerül, és, bár szeretném, ha elmondhatnám ezt nekik, még jobban szeretném a következő három dolgot elmondani, ami tükrözi a lelkesedésemet a különféle fajtájú szülési információk megértésével kapcsolatban, valamint azzal, ahogy ezek egymáshoz kapcsolódnak.”
Már a rádióról is azt gondolták, forradalmat hoz az oktatásban, nemhogy napjaink fejlett elektronikai eszközei. De vajon elértünk, elérhetünk-e odáig, hogy a tanár fölöslegessé válik? És vajon tényleg forradalom-e az oktatásban a technológia? És vajon tényleg forradalom-e az oktatásban a technológia? (magyar felirat kapcsolható)
Korábbi poszt:
A jó pap tényleg holtig tud tanulni?
A Marson honos küdóniaiak és az utópiaiak civilizációit egy marsonkívüli faj atomtámadása pusztította el, legalábbis ezt állítja egy amerikai plazmafizikus. A marsi civilizációk az ókori egyiptomiak technológiai szintjén voltak. A fenti képen láthatók az épületek romjai.
https://youtu.be/kmgogCfGm8E