Ukrán útfelbontás ;)
lilaflexninja | 2014.08.08. 09:42:48Persze, persze ez egy freudi ellinkelés volt, tudat alatt így közlöd a világgal, hogy te vagy a legnagyobb Neoton fan.Tévedésből lőhették le a maláj gépet
Az amerikai hírszerzés elemzése szerint a szakadárok ellenőrzése alatt álló donyecki területről lőtték le a maláj utasszállító repülőgépet. Az oroszok felelőssége pedig a fegyverszállítás, és vélhetően a hiányos kiképzés lehetett.norbertvincze | 2015.07.17. 11:26:19http://hvg.hu/vilag/20150717_Itt_a_bizonyitek_a_lelott_malaj_geprol_Me
Holdraszállás
POC | 2014.07.21. 19:44:32Pedig nem vóót!
Azok a csodálatos thaiok az ő repülő bambuszrakétáikkal
A japán változat ugyan egyszerűbb, de színesebb is...meg le sem darál ha véletlen rádesik :DErunder | 2018.01.03. 08:00:02boghaz küldte:
"Milyen magasra mehetett fel?"
https://www.youtube.com/watch?v=MbzoeJxPEBk
- Az egykori Szovjetunió területén cirkáltak a hűtővonatoknak álcázott nukleáris rakétákkal felszerelt ”halálszerelvények„. Három rakétát tudtak magukkal vinni, minden rakétában 10 robbanófej lehetett, amiből egy is elég lett volna Budapest megsemmisítéséhez.Rommel887 | 2014.01.15. 01:36:31Mármint, hogy szeretek-e a cross enduro jellegű, tarka színű, forgalmi rendszám nélküli, 150-170 köbcentiméteres, robogónál nagyobb méretű motorkerékpárommal motorozni bankok közelében hajnali órákban, igen miért? :D
(höhö azt hitte bedőlök ilyen keresztezőkérdésnek)
Én visszavinném a boltba, hogy cseréljék ki. ;)
7sleeper | 2013.11.25. 20:23:40van hát. például abból, hogy selejt nagyobbrészt usa haditechnikát adnak el izraeliként a spanyoloknak..
Svéd közúton 300 felett - német rakéta vs. japán hangszeres
Randal Graves | 2013.10.16. 11:08:57Én sem kinyomom a gép szemét, hanem 110-140nel, ritkábban 160-180al megyek.
Azért nagy hülyeséget írtál, minden szuperkocsi más és más. Nem lehet azt mondani, hogy midegyiket ugyanúgy lehet vezetni. Pl.: a régebbi nagy lambók életveszélyesen tudnak viselkedni, egy régi porsche 911-nek a motor helye teszi a vezetési élményt kaotikussá. Míg a ferrari f12-ben annyi erő van, hogy még a legtapasztaltabbak is megréműlnek, mikor tapossák a pedált, és a kormány se piskóta. De vannak egyszerű kocsik is, audi r8, ferrari f458, f40.
Azért ha egy 18 éves tapasztalatlan valaki ült volna a merciben egy fán végezte volna. Közúton teljesen más gyorsan menni, mint zárt pályán. Az a megterhelő, hogy mindenre figyelni kell, előttem lévő autó, szembe jövő valami, az út minősége stb... És ezt időben feldolgozni és reagálni. Ehhez hozzá kell szokni. Egy versenypáláyn vagy autópályán már sokkal kevesebb ilyen zavaró tényezőre kell figyelni. És ez már 5 perc után is fárasztó tud lenni.
Bárki vezethez f1-es autót ha van rá elég pénze. Bárki vehet f1-es autót ha van rá pénze. Az más kérdés, hogy 10 perc után megfájdul a nyaka. Erre edzeni kell. Amiről te beszélsz az a vadészgéppel való repülés, ott már sokmindennek kell eleget tenni.
A kémgólyák után már a felderítő elefántok sincsenek biztonságban? ;)
Ravennë | 2013.10.08. 16:34:57Szívós egy népség, kétlem, hogy fake.
Tüzesen süt le a nyári nap sugárhajtása
Az ég tetejéről a marhacsordára.
Fölösleges dolog sütnie oly nagyon,
Az űrhajós az aktatáskát otthon hagyta vagyon.(részlet a „Tehénhajtómúúú” c. műből)mue | 2013.09.19. 08:51:14c64 Thrust jutott eszembe
Újabb rakétakilövés fulladt kudarcba ;)
Szancso | 2013.08.06. 16:59:18Így már világos.Nem győzik kivárni. ;)