Bicskanyitogató téma: bár nem szoktam sok hitelt adni kurucinfós cikkeknek, de indításnak megteszi.
"A kecskeméti Mercedes gyárban súlyos problémák vannak a vezetőség és a dolgozók egy része között. Mint ahogy az lenni szokott, a legrosszabb helyzetben azok vannak, akik a tényleges termelést végzik."
"Tudom, hogy sokaknak nem fog tetszeni, mert a kormány és a Mercedes emberei mindent megtesznek azért, hogy a problémák ne kerüljenek ki a gyár kapuin túl. Napi szinten fenyegetik az embereket a Facebookon vagy egyéb internetes fórumokon megjelent beírásaik miatt."
A levél folytatása: Hajtóvadászat zajlik a Mercedes gyárban a szivárogtatás miatt
Azóta már nyereséges a kecskeméti Mercedes, ki tudja, talán pont a kifizetetlen túlórák miatt?
A poszt alá jöhetnek a cégeknél tapasztalt visszásságok, nem emberhez méltó körülmények, minden, amin javítani lehetne.Pumpcast - spontán karaoke :)
jackherer77 | 2013.05.29. 11:24:52Én ezen elérzékenyültem. :) Boldog emberek!
Beszívták a benzingőzt
roberto | 2013.05.03. 19:59:33Folyamatosan terhes.
Milyen segítőkész sofőr, segít a bajbajutott autósnak eljutni a benzinkútig!
Jézuska | 2013.03.31. 21:37:04Tempomattal meg sem érzi, hogy valamit tol maga előtt.
Jó lenne megnézni annak a víznek a benzintartalmát! :D
- Az amerikai hadsereg tesztelte 1959-ben a lebegő autóját, a Curtiss-Wright Model 2500 Air Car-t. A jármű a jól ismert légpárnás hajók techikájára épült. Bárki tudta vezetni, aki elboldogult egy utcai autóval. A kocsi elérte a 55-60 km/h-s sebességet és egy tank benzinnel két órát tudott repülni. Komoly hátránya volt viszont, hogy csak sík felületen volt képes haladni. Ami viszont lehetett bármi, beton, havas-jeges út, homok, víz, stb. Egy évvel később megjelent a négy üléses kivitel is, de valamiért a hadsereg 1961-ben leállította a további fejlesztéseket. A tesztjárműveknek azóta nyomuk veszett, és a lebegő autó irányvonalat azóta sem vette fel semelyik gyártó sem.Samu. | 2013.03.12. 16:12:27kereket több ezer éve használunk valamilyen módon. a levegőhöz még nem értünk, jobb is hogy nincs forgalomban :D
Ne dőljetek be neki, 30 ezer dollár alatt már megvehető! ;D
kissfreezer | 2013.02.04. 11:16:10Koszi:D
Ablakmosás - rosszul csinálod!
Cableguy | 2013.01.24. 23:55:22Ahogy Hofi mondta:
Képzeld el, az idők szavára hallgatva, március 30-án a fürdőkádat televettem benzinnel.
Ne vigyorogj, te is televetted! Emlékszem, a kútnál, a sorban előttem álltál, ...egy óra múlva meg mögöttem...
Na képzeld el, televettem a kádat benzinnel. Na az agyam, az mindjárt lelökte a szíjat, képzeld el, ott a kádban a benzin, gondold el. Jajj! Anyósom meg leengedte, azt hitte, öblítővíz!
Hogy nem szakad rá a... Leengedi a benzint!!!
Úgy sajnáltam, ...hogy nem gyújtott rá.
Cat-alizátor. :)
gyocska | 2012.12.08. 12:19:46Kutya+Wartburg nálunk is, szimatolta amíg be nem szédült. :)
Ennek is az a német idegorvos, az az Alzheimer dugta el a kocsiját! :D
Randal Graves | 2012.11.21. 19:56:31Én motoros vagyok, és eléggé megismerkedtem a statisztikákkal. Tartok az autósoktól, mert sokkal több veszélyt jelentenek, mint én rájuk. Óvatosan közelítem és előzöm meg őket, pont azért, hogy ilyenek (mint amit leírtál) elő ne forduljanak. Van is egy sportdob a motoron, ami nagyobb terhelésnél (kigyorsításnál, pl előzéskor) elkezd énekelni. Persze ezt is megkaptam sok helyről, hogy csak azért kell a hangosság, hogy mindenki felfigyeljen rám. Részben igen, mert úgy legalább vigyáznak rám :)
Egyébként az autós-motoros baleseteknek kb csak az 5% a motorosok hibája. És nagyon sok esetben az idős autósok a ludasok. Ilyen kor persze jön a magyarázkodás, ami persze nem igaz:
- a semmiből került elő
- száguldozik
- közveszélyes
Teljes mértékben egyet értek azzal, hogy vegyék el a jogsijukat azoknak, akik alkalmatlanok a normális közlekedésre. ÉS itt nem csak az öregekre célzok.
A következő videó elég tanulságos, valósággal rettegés fogott el a felénél. Az első videóban tuti a valami diszkós kis rétipocok van, akit én egy ilyen esetben tutira agyonvernék, mielőtt a rendőrség megérkezne.
http://www.youtube.com/watch?v=ZPkE2hHneP4
www.nytimes.com/2013/06/12/world/asia/man-details-risks-in-exposing-chinas-forced-labor.html