Haj(át)vágás.
Tooni | 2013.11.07. 23:05:47Kösz!Csendet!
sono, a „csendcsináló”nearo | 2013.11.28. 19:20:42nekem erről ez jutott eszembe 1:40-től :D
http://www.youtube.com/watch?v=iE0fzoEJa1Y
Motorosirály.. (-Vajon túlélte? - Hát, ahogy a fejét nézem..)
Szancso | 2013.10.25. 19:10:57A leggyorsabb sirály.... volt.
A világ egyik legelvarázsoltabb kiállítása
A Higgs-bozon felfedezésének helyén, a CERN-ben két kitűnő kiállítás várja az érdeklődőket, és meg lehet nézni az igazi berendezések egy részét is.
A részecskefizikai kutatások legnagyobb központja ma Európában van, Genf mellett. A CERN-ben működik a világ legnagyobb részecskegyorsítója, a Nagy Hadronütköztető (LHC), amelynek segítségével felfedezték a Higgs-bozont.
A kutatások mellett a CERN nagy hangsúlyt fektet az ismeretterjesztésre, ezt a célt két kitűnő, ingyenesen látogatható kiállítás, A részecskék világa (Universe of Particles) és a Mikrokozmosz (Microcosm) is szolgálja.
Előzetes bejelentkezés után vezetett túrákat is tartanak az érdeklődőknek, de az LHC alagútjába való lejutást előre nem garantálják.
Részletes információkat a képre kattintva találhattok (angolul)norbertvincze | 2014.01.22. 04:30:59a végén még kiderül, h miért van több anyag, mint antianyag
http://press.web.cern.ch/
Gumival olcsóbb, viszont zajosabb! :D
buldozer | 2013.10.20. 04:32:29Marha jo otlet,ahanyszor megnezem,annyiszor vihogok...dilis lengyelek!
Eskuszom aprilis elsejen rakok par ismerosom kipufogojara... : )
Fogd az egered és alapíts saját zenekart! ;)
Szancso | 2013.10.16. 17:28:04Alig tudtam megfogni azt a rohadt egeret.
Hiába vallattam, hogy árulja el hol vannak a társai, hallgat mint a sír.
Így nehéz lesz zenekart csinálni. :D
Guns 'N Roses ázsiai remix :)
Alma123 | 2013.10.11. 11:38:33wááá!
torzítós guzheng :DDD
Svéd közúton 300 felett - német rakéta vs. japán hangszeres
Randal Graves | 2013.10.16. 11:08:57Én sem kinyomom a gép szemét, hanem 110-140nel, ritkábban 160-180al megyek.
Azért nagy hülyeséget írtál, minden szuperkocsi más és más. Nem lehet azt mondani, hogy midegyiket ugyanúgy lehet vezetni. Pl.: a régebbi nagy lambók életveszélyesen tudnak viselkedni, egy régi porsche 911-nek a motor helye teszi a vezetési élményt kaotikussá. Míg a ferrari f12-ben annyi erő van, hogy még a legtapasztaltabbak is megréműlnek, mikor tapossák a pedált, és a kormány se piskóta. De vannak egyszerű kocsik is, audi r8, ferrari f458, f40.
Azért ha egy 18 éves tapasztalatlan valaki ült volna a merciben egy fán végezte volna. Közúton teljesen más gyorsan menni, mint zárt pályán. Az a megterhelő, hogy mindenre figyelni kell, előttem lévő autó, szembe jövő valami, az út minősége stb... És ezt időben feldolgozni és reagálni. Ehhez hozzá kell szokni. Egy versenypáláyn vagy autópályán már sokkal kevesebb ilyen zavaró tényezőre kell figyelni. És ez már 5 perc után is fárasztó tud lenni.
Bárki vezethez f1-es autót ha van rá elég pénze. Bárki vehet f1-es autót ha van rá pénze. Az más kérdés, hogy 10 perc után megfájdul a nyaka. Erre edzeni kell. Amiről te beszélsz az a vadészgéppel való repülés, ott már sokmindennek kell eleget tenni.
Kis autó nagy hanggal jár. :)
Nusihusi | 2013.10.09. 22:58:56Hiányzik az a rész, amikor valaki jól megveri őket:D
Gyereknevetéstől hangos a ház. ;)
lb7 | 2013.10.07. 14:04:57egyemmegdekiscuki :D