A világ „legbetegebb” autóversenye
A Figure 8 lényege, hogy az autók egy nyolcas alakú pályán száguldoznak. A verseny első köreiben még semmi különös nem történik, de ahogy nyúlik a mezőny hossza, beindul az őrület. A verseny idővel olyan formát ölt, mintha 28 autó egymás útját keresztezve folyamatosan átgázolna egy piros lámpán. A győztes az lesz, aki a legtöbb kört teszi meg.Findzs | 2015.10.03. 18:15:19beszarás :)„Száguldás, Porsche szerelem” ;)
lilaflexninja | 2015.10.01. 15:11:07Oké, de a lényeg, hogy hassal egymás felé!
A lazaság bukása ;)
eMTé | 2015.09.16. 10:12:07Jaja, én is max. álló kocsisorok között, lépésben haladok, és ha látom hogy indulni fog, besorolok valamelyikbe, ahol több hely van. Mozgó sorok között (mellett) meg soha.
Gördeszkás játék élethű grafikával! ;)
beela | 2015.09.11. 09:54:03Van a deszkán kb 10 cm átmérőjű kerék. Gurul kb 110-115 km/órával. Az percenként 6000, másodpercenként 100 fordulat a keréknek. Máán csak műszakilag se semmi.
Meg hát igen ügyesen irányít, csillapítja a belengéseket, fékez... A következő bravúr tényleg egy ragyaverte magyar út lehet. Aztán jöhet egy kockaköves is. :-)
Na jó, ne bántsam már, tényleg ügyes.
Virtuális világ, valódi Mustangban!
Egy kaszkadőr, egy hivatásos autóversenyző és persze a megfelelő technikai háttér - ennyi épp elég ahhoz, hogy 2015-ben megelevenedjen a TRON világa, amelyet természetesen a fejre erősített kütyü segítségével hozott össze a csapat. A 650 lóerős Mustang pilótája ugyanis - noha fizikailag egy hatalmas pályán száguldozott - egy igazi CGI-generálta világban vezethetett, amelynek filmszerű, folyamatosan változó pályáján elképesztő élményekkel gazdagodott.bp1331 | 2015.06.02. 15:27:53Részben igazt adok, részben viszont nem. Mert igen ott tart a számítástechnika, hogy real-time tudja kezelni a dolgokat és teljesen át tudja verni az agyat még akkor is ha egy profi autóversenyzőt kell. És igen a guminyomok ott vannak miért is? Mert nekem ne mondja senki, hogy elsőre megcsinál egy pályát az NFS-ben amit elsőre lát! Igen ő is többször gyakorolt és lehet, hogy a videó is egy összevágott jelent de mind ez igaz már. És igen én is kipróbálnám.
Azt hiszem veszek egy ilyet...
közlegény | 2015.01.30. 16:09:45az relikvia, méh telep pozitív :)
- Fogócskázunk?
- Persze, de csak 200 felett! ;)Findzs | 2014.05.07. 15:10:52a leállósávban mennek 300 -al aztán ők maguk is ott állnak meg
jöhetett volna egy újabb gyökér 300 al a leállóba mikor ők ott álltak
egyébként én nem is engedném forgalomba hozni az ilyen motorokat/kocsikat olyan országban ahol a maximális sebbésséghatár 130
vagy olyan extra baleseti adót fizettetnék rájuk hogy ihaj
hol igazságos az, hogy egy 20 éve balesetmentesen vezető b10 -es is ugyanannyit fizessen mint ezek?
Pénzt és rombolást hoznak a turisták
A robbanásszerűen bővülő turizmus nemcsak hasznot hoz, de egyre nagyobb környezetszennyezést is. A kedvelt magyar helyeken is sok a szemét, és az is nagy hiba, hogy ugyanazon az útvonalon száguldanak le a hegyibringások és gyalogolnak a túrázók. Mindeközben Robin Hood egykori erdejében okosan kialakították, hogyan férjen meg mindenki egymás mellett úgy, hogy a környezet se menjen tönkre. Megnéztük, hogyan lehet fenntartható a turizmus...Purple | 2014.01.18. 11:07:36Paréjok.
Pár napja az index eléggé rászállt a Gyermekrák Alapítvány elnökére, aki saját mentőben ülve kerüli a dugót, villamossíneken és buszsávban száguld 80-nal egy gyermekmentővel, tegnap meg azt boncolgatták, mire és mennyit költ az alapítvány.
A mai napi izés téma: ti támogattok valamilyen alapítványt és ha igen, mi alapján választotok, honnan tudjátok, hogy jó helyre kerül a pénzetek vagy adományotok?Svéd közúton 300 felett - német rakéta vs. japán hangszeres
Randal Graves | 2013.10.16. 11:08:57Én sem kinyomom a gép szemét, hanem 110-140nel, ritkábban 160-180al megyek.
Azért nagy hülyeséget írtál, minden szuperkocsi más és más. Nem lehet azt mondani, hogy midegyiket ugyanúgy lehet vezetni. Pl.: a régebbi nagy lambók életveszélyesen tudnak viselkedni, egy régi porsche 911-nek a motor helye teszi a vezetési élményt kaotikussá. Míg a ferrari f12-ben annyi erő van, hogy még a legtapasztaltabbak is megréműlnek, mikor tapossák a pedált, és a kormány se piskóta. De vannak egyszerű kocsik is, audi r8, ferrari f458, f40.
Azért ha egy 18 éves tapasztalatlan valaki ült volna a merciben egy fán végezte volna. Közúton teljesen más gyorsan menni, mint zárt pályán. Az a megterhelő, hogy mindenre figyelni kell, előttem lévő autó, szembe jövő valami, az út minősége stb... És ezt időben feldolgozni és reagálni. Ehhez hozzá kell szokni. Egy versenypáláyn vagy autópályán már sokkal kevesebb ilyen zavaró tényezőre kell figyelni. És ez már 5 perc után is fárasztó tud lenni.
Bárki vezethez f1-es autót ha van rá elég pénze. Bárki vehet f1-es autót ha van rá pénze. Az más kérdés, hogy 10 perc után megfájdul a nyaka. Erre edzeni kell. Amiről te beszélsz az a vadészgéppel való repülés, ott már sokmindennek kell eleget tenni.