Eközben San Francisco utcáin...
justil | 2015.03.10. 10:44:36és ez még a kisebbik gond vele :)Volt egy kis maszat a szélvédődön... ;)
Ssch | 2014.11.13. 23:43:02hogy kilőtte a lámpát :D
Így verd át a Mercidet
Az autóban dolgozik egy sávtartó elektronika, amely képes arra, hogy apró korrigálásokkal akkor is úton tartsa a kocsit, ha a sofőr valamiért nem tartja pontosan az úton. Mivel a legtöbb országban egyelőre törvény tiltja a sofőr nélküli autózást, ezért egy elektronika adott időközönként ellenőrzi, hogy a sofőr a kormányon tartja-e a kezét. Ez egy szenzor, ami a kéz a súlyát figyeli, és ha az nincs a kormányon, akkor lekapcsolja a rendszert.Tooni | 2014.08.08. 14:49:40Akkor ezentúl két kézzel is magához nyúlhat a sofőr :D
Kipufogóból itták a vizet a sivatagban a színészek
Érdekes videóval szeretné felhívni a Mercedes-Benz a hidrogén-hajtású, üzemanyagcellás modelljének tiszta működésére, ugyanis felkérték Diane Kruger színésznőt és Joshua Jackson színészt, hogy autókázzanak egyet a B-osztály F-Cell változatával az Egyesült Államok egyik legforróbb és legszárazabb helyén, a Death Valley Nemzeti Parkban. Innivalót viszont nem vihetnek magukkal, kizárólag a kipufogóból lecsöpögő, összegyűjtött vizet ihatják. Az szinte mellékes is, hogy mennyire fedi a valóságot, hogy az 50 Celsius-fokos melegben, csak ennyit ittak, a hangsúly tényleg azon van, hogy a hidrogén-hajtású autó működése közben csupán ivóvíz minőségű pára keletkezik. Az üzemanyagcellában elektrokémiai reakció révén a hidrogén és az oxigén áramot és hőt termelve vízzé alakul. A víz jelen esetben mint “melléktermék” távozik a kipuffogón keresztül.spd | 2014.02.10. 18:48:48"A hatótáv 3,7 kg-nyi hidrogéntöltettel 400 km-re elegendő"
Ha teszemazt 100km-t tettek meg, akkor 925g H2-t égettek el, ami 462,5 mol. Ehhez hozzájön ugyanennyi oxigénatom, ami 16g/moljával számolva 7400g. A kettő összesen 8325g, azaz nyolc liter három deci víz, amiből ketten azért el lehet lenni 100km-nyi furikázás idejéig...
(ha jól számoltam... 18 éve tanultam effélét utoljára, ha tévedtem, akkor kérlek javítsatok)
Kapcsoljátok ki a fűtést, mert Lalika elhozta nektek a nyarat és ez nagyon meleg! ;)
Aszka | 2013.12.19. 08:46:59:DDDDDDDDDDDDDDDD
Ez ..... xD
Az ördög mercije. ;)
CsaneszZ | 2013.11.11. 21:48:04légrugók, a hidraulika (rendszer) az a lóvrájderekben van. azért elég fasza így is
A Mercedes bemutatja az intelligens vezetőt. :)
norbertvincze | 2013.10.15. 16:24:03szép jószág lett egyébként
http://www.youtube.com/watch?v=qBb3PvArMnY
Svéd közúton 300 felett - német rakéta vs. japán hangszeres
Randal Graves | 2013.10.16. 11:08:57Én sem kinyomom a gép szemét, hanem 110-140nel, ritkábban 160-180al megyek.
Azért nagy hülyeséget írtál, minden szuperkocsi más és más. Nem lehet azt mondani, hogy midegyiket ugyanúgy lehet vezetni. Pl.: a régebbi nagy lambók életveszélyesen tudnak viselkedni, egy régi porsche 911-nek a motor helye teszi a vezetési élményt kaotikussá. Míg a ferrari f12-ben annyi erő van, hogy még a legtapasztaltabbak is megréműlnek, mikor tapossák a pedált, és a kormány se piskóta. De vannak egyszerű kocsik is, audi r8, ferrari f458, f40.
Azért ha egy 18 éves tapasztalatlan valaki ült volna a merciben egy fán végezte volna. Közúton teljesen más gyorsan menni, mint zárt pályán. Az a megterhelő, hogy mindenre figyelni kell, előttem lévő autó, szembe jövő valami, az út minősége stb... És ezt időben feldolgozni és reagálni. Ehhez hozzá kell szokni. Egy versenypáláyn vagy autópályán már sokkal kevesebb ilyen zavaró tényezőre kell figyelni. És ez már 5 perc után is fárasztó tud lenni.
Bárki vezethez f1-es autót ha van rá elég pénze. Bárki vehet f1-es autót ha van rá pénze. Az más kérdés, hogy 10 perc után megfájdul a nyaka. Erre edzeni kell. Amiről te beszélsz az a vadészgéppel való repülés, ott már sokmindennek kell eleget tenni.
A Mercedes után, az LG is bevonta fejlesztésébe a baromfiudvart. ;)
Tooni | 2013.10.03. 20:27:25Igen, tudja, hogy világjegy! :D
Érdekes reklám a Mercedes-től.