Kitalicskázzák tőlünk a pénzt az autógyárak?
Teljes tavalyi adózott eredményét, vagyis közel 20 milliárd forintot (63,8 millió eurót) kivitte az országból a kecskeméti Mercedes. Ők, az Audi, a Suzuki együtt, összesen évente körülbelül 400 ezer autót és 2,5 millió motort gyárt Magyarországon és beszállítóikkal együtt több mint százharmincezer embert foglalkoztatnak. Gonosz, kizsákmányoló multik, vagy valami egészen másról van szó?Csúnya kudarcot vallott a cégvezető, aki minden melósának havi 1,63 millió forintos fizetést adott
izé012 | 2015.08.03. 20:50:21Folytasd csak kérlek! Kezd szórakoztatni. :-)
„Nem baj lényeg az, hogy Carpe Diem”
közlegény | 2015.08.01. 15:02:14ez a jpautó viral marketingje, honlapjukon a gle tűnik ki elsőként Evelin dágát még csak beülni sem engedték sztem
Sokat adózik, aki keveset keres
A magyar minimálbért terheli a legtöbb adó és járulék: toronymagasan vezetünk, 8 százalékpontot ráverve a második legtöbbet adózó lett minimálbéresekre.Peterke91 | 2015.08.02. 14:53:15Ez hülyeség, hol van románia?
A Canal+ francia televízió csatorna megint zseniális reklámot alkotott!
Korábbi Canal+ reklámok: Egy férfi meséli el hihetetlen történetét, hogy hogyan került a szekrénybe
és Ezért nincsenek már eccarvúak :DPabY | 2015.07.26. 15:27:39fú hát ez súlyos :D
Lexus RC-F coupe Heartbeat
A világ első autója, amelynek szívdobogása van
A lexus fejlesztői új koncepcióval álltak elő, hogy szemléltessék mennyire izgalmas az új RC-F coupét vezetni. Egy foszforeszkáló festéket alakítottak ki, amely elektromos impulzusok hatására világítani kezd, így biometrikus adatokat jeleníthetnek meg az autó külsején a vezetőre kapcsolt érzékelők segítségével.
Tehát az autó egy az egyben érzékelteti vezetője izgalmi állapotát, a pulzusszáma megjelenítésével az autó felületén.norbertvincze | 2015.12.21. 20:15:23http://totalcar.hu/magazin/hirek/2015/12/21/itt_a_lexus_uj_dobasa_jegkerek/
Peruban a 122 méter magasban lévő üvegkapszula „lakosztályokat” úgy lehet birtokba venni, ha a bérlő előbb megmássza érte a sziklafalat
Szancso | 2015.07.10. 20:12:26Nálunk egy földszintesért is qrva sokat kell csúszni-mászni. ;)
Megszavazták, hogy az állampolgárok ne férhessenek csak úgy hozzá közérdekű információkhoz
Mielőtt a szavazás megtörtént volna, a HVG körbekérdezte honatyáinkat jó ötletnek tartják-e a javaslatot.
Juhász Péter azt mondta ne aggódjunk, ők elintézik az ingyen adathozzáférést.norbertvincze | 2015.07.21. 08:22:34hát így nem csodálom, hogy 10 ember egy hónapig azon kell dolgozzon, h ne legyenek olvashatók a nevek, meg a többi részletek.
Mi az élet értelme? Miért halunk meg? Ezeket a válaszokat adta a Google mesterséges intelligenciája
izé012 | 2015.07.09. 12:09:48Ismétlem magam:
-1936-ig a német haderő növelése nem szívott fel százezreket.
-1936-ig a haditermelés igen kis részét tette ki az iparnak.
'ezek tények'
Lássuk.
'Hitler nem akart háborút? Dehogynem. Maximum később.'
Javíts ki ha tévednék de pont ugyanezt írtam én is.
'Eleve ez, hogy éppen melyik Panzer, vagy a Bf-109, Fw-190 éppen melyik típusa van éppen hadrendben majdnem lényegtelen'
Egyáltalán nem.
-A Pz I és II elsősorban kiképzési és felderítési céllal készültek. A Pz III lett volna az alapharckocsi a Pz IV pedig a gyalogsági támogató.
-Az Fw-190 első repülése 1939 nyarának végén volt tehát nem csak h nem a verzióval volt nála a probléma hanem magával azzal h a háború kitörésekor még egy darab sem készült el belőle harci feladatra.
-Emellett ne csak a vadászgépeket nézzük hanem a bombázókat is. A Do-17-es már 38-ban megérett a váltásra és tervezve is volt h mire elkezdik a háborút akkorra a Ju-88 fogja leváltani. Ennek ellenére még az Angliai csatában is köbö negyedét tette ki a Doriner a bombázóerőknek.
-Hadihajók terén pedig még alig építettek pár hajót mikor kitört a háború. A Bismarck és a Tirpitz még építés alatt voltak a Graf Zeppelin repülőgép-hordozó meg még inkább. És még hol voltak a tervezett 10 csatahajótól és a 2 repülőgép-hordozótól...
Egyszerűen a németek nem tervezték még akkor a háborút. Kényszerlépés volt részükről a kezdés. Valahol nekem az a véleményem h ugyan Hitler tervezte a háborút de az h ilyen hamar elkezdődött az annak tudható be h belehajszolták.
/Egyébként meg ha nem támadott volna akkor 42-ben az oroszok támadták volna meg. Szerintem a nyugatiak azért is nem tiltakoztak Hitler kezdeti térnyerése ellen h belehajszolják az oroszok elleni harcba és ők mint nevető harmadik jöhessenek szóba. De ez csak egy találgatás./
'Lengyelország lerohanásáig bevált a kalandor politikája, ott benézte'
Így van. Bár ez a kalandor-politika is kényszerlépés volt valahol. Legalábbis Csehszlovákia esetében már mindenképpen.
'ha Franciaország bukása után az angolok ésszerűen viselkednek'
Így van egyetértek.
'ha kalandor polikáról van szó Hitler csak tanulhatott a nagy Winstontól'
Ebben is egyetértünk.
'ebben Hitlernek igen jelentős felelőssége van'
Persze ez egyértelmű. Sehol nem írtam h ne így lenne.
De ahogy írtam is ez részéről kényszerlépés volt. Nem tehetett mást.
'nem ellensúlyozza, hogy az uralomla jutása után pár évig remekül prosperált a német gazdaság'
Az elején is írtam h Hitler kiváló politikusi mivoltját a háborús-öldöklős dolgok nélkül értettem.
Hozhatsz, vihetsz – íme Budapest első nyilvános ajándékdoboza
Botos Vendel | 2015.06.16. 18:51:06nekünk nagy szügségüng van mindenre hun vanag ezek a cigánsegitö házak?????,,,
http://vs.hu/gazdasag/osszes/igy-huzzak-ki-a-penzt-a-zsebunkbol-kedvenc-multijaink#!s47