Tomcat közvetlen közelről gázpisztollyal arcon lő egy állításuk szerint többször elítélt bűnözőt, aki állítólag jogtalanul lakott egy hódmezővásárhelyi nő ikerházának egyik felében.
Cikk
Szinte minden környezetvédelmi ötletnek járó díjat megnyert már a Solar Roadways projekt.
Egy idahói házaspár kezdett kísérletezni 2009-ben olyan napelemekkel, amik nagyon ellenállóak, és elbírják a legnehezebb autókat is.
Az ötlet viszonylag egyszerű: ilyen strapabíró napelemekre kellene lecserélni az aszfaltot az utakon - a legnehezebb kamionok is közlekedhetnek rajtuk, 113 tonnát bírnak el - így azok szinte folyton áramot termelhetnének. A napelemekben apró kis lámpákat, ledeket is elhelyeztek és mindegyikben van egy processzor is. Így az utak “felfestései” a zebrák, sávok bármikor gombnyomásra megváltoztathatóak.
Lezárták az utakat, és elkezdték beszántani a növényeket. Brutális támadás indult a földek ellen” - tájékoztatta a hvg.hu-t szombat reggel Ács Sándorné, a 452 hektáron 21 éve vegyszermentesen gazdálkodó Kishantosi Vidékfejlesztési Központ vezetője. Az Ángyán József által is támogatott biogazdálkodóktól tavaly ősszel vették el az állami földeket, mert a földbérlet-pályázatokon vesztettek. Az ügyben hűtlen kezelés miatt feljelentést tett a Greenpeace Magyarország, Kishantos védelmében több tucat civil szervezet, valamint az általános jogok biztosa is felszólalt.
Már tavaly december óta nem is termelt az a 322 ezer négyzetméteres gödi Samsung-üzem, a magyarországi Samsung SDI egyetlen gyára, ami a keddi hírek szerint végfelszámolás alá került. A gyár története sokat elmond arról, hogy milyen ma az elektronikai iparban dolgozni. És arról is, hogy milyen eredményekhez vezet az újraiparosítás.
Szerintetek hogyan fogadná ezt Brüsszel, ha Orbán Viktor hasonlóképpen járna el a tulajokkal?
Érdekes videóval szeretné felhívni a Mercedes-Benz a hidrogén-hajtású, üzemanyagcellás modelljének tiszta működésére, ugyanis felkérték Diane Kruger színésznőt és Joshua Jackson színészt, hogy autókázzanak egyet a B-osztály F-Cell változatával az Egyesült Államok egyik legforróbb és legszárazabb helyén, a Death Valley Nemzeti Parkban. Innivalót viszont nem vihetnek magukkal, kizárólag a kipufogóból lecsöpögő, összegyűjtött vizet ihatják. Az szinte mellékes is, hogy mennyire fedi a valóságot, hogy az 50 Celsius-fokos melegben, csak ennyit ittak, a hangsúly tényleg azon van, hogy a hidrogén-hajtású autó működése közben csupán ivóvíz minőségű pára keletkezik. Az üzemanyagcellában elektrokémiai reakció révén a hidrogén és az oxigén áramot és hőt termelve vízzé alakul. A víz jelen esetben mint “melléktermék” távozik a kipuffogón keresztül.
Miközben idehaza hivatalosan és szakmai megfontolásból is csak a fanyalgásig jut el a magyar energetika, Németországban július 7-én egy ideig a teljes országos energiaigény 40 (!) százalékát a minimális fenntartási és üzemeltetési költségű szolárcellákból állították elő. Az új rekord: 23,9 GW, ami majdnem 12 paksi atomerőmű teljesítményének felel meg.