A Cassius The Missing videóklipjében kattintásra kicserélheted a szereplőket
A reklám, amiben mindeni magára ismer, akinek van testvére
Az már más kérdés, hogy ki melyik szereplővel tud azonosulni.- Face2Face - egy szoftver, ami felismeri a felhasználó és a videóban szereplő arcát és rávetíti a felhasználó arckifejezését a célszemély arcára.kukuc | 2016.03.23. 10:14:09Elsőre nekem is a visszaélés lehetősége ugrott be, de gondoljunk valami jóra is, pl egy film esetén a szájmozgást a szinkronhanghoz lehetne igazítani, tudom az nem élő, de elképzelésnek jó. Vagy megvan a felvétel, de nem jó szöveget mondott a karakter és nem kell újra felvenni csak elmondatni vele. Erre a CGI is képes, de ez is egy lehetőség. :)
Idén karácsonykor Gazdagrétre is eljutott végre a Reszkessetek betörők, amit a Szomszédok szereplői értékeltek is!
De Jeugd Van Tegenwoordig - Manon
Végre egy videóklip normális szereplőkkel... ;)közlegény | 2015.10.13. 09:27:56benne van a bugi... a veséjében :)
Tippeljetek, photoshop vagy nem a képen szereplő bocika? ;)
lilaflexninja | 2015.07.06. 09:15:40Az invaders mintát biztos rásoppolták!
Így csinálhatsz milliókat más Instagram-képeiből
Richard Prince nem szeret engedélyekkel vesződni. Legutóbbi akciója egy Instagram-kiállítás, amely a közösségi fotó hatalmas adatbázisából szemezget - persze úgy, hogy egyik képen szereplő személytől sem kért engedélyt. Prince nem csinált mást, mint Instagram-portrékat nagyított fel egy átlagos festmény méretére, és egy saját néven futó hozzászólást írt mindegyik kiállított portré alá, a képek pedig borsos áron keltek el: az egyikért pl. 90 ezer dollárt (kb. 25 millió forintot) fizetett egy lelkes műgyűjtő.
A 65 éves “művész” szinte teljes életművét mások műveinek plagizálására építette fel, csupán annyi változtatást eszközölve rajtuk, hogy jogilag feddhetetlen legyen.bungle | 2015.06.03. 12:20:25Mekkora troll lehet... ;)
Itt egy angol nyelvű cikk a témáról:
https://fstoppers.com/business/peter-coulson-and-i-discuss-potentially-illegal-sale-his-photo-richard-prince-72503
Pixels (2015 július)
Egy 2010-es animációs rövidvilm alapján készült a Pixels, melyben egy félreértés következtében arcade játékok szereplőit küldi egy idegen faj a Földre, elpusztítani azt.
Bár a szereplőgárda tagjait leginkább alpári vígjátékokból ismerhetjük, a Chris Columbus által rendezett film valószínűleg a könnyedebb humort képviseli majd.justil | 2015.03.19. 23:54:46Már amennyiben te olyan ember vagy, akit nem ráz egyből a hideg Adam Sandler láttán.
Japánban sem olyan rózsás ám a helyzet!
A fiatal pályakezdőket részmunkaidőben, bizonytalan feltételek mellett foglalkoztatják, akik a pénzükből albérletet sem tudnak bérelni. A riportban szereplő 26 éves Fumiya egy 2-3 négyzetméteres dobozban lakik az egyik internetkávézóban, ahol amúgy már mindegyik box foglalt.GuTi30 | 2015.03.13. 08:44:57Aki ilyesmire épít, ahogyan te fogalmaztál egyébként sem normális. Van ismerősöm aki három nyelven beszél folyékonyan, angolul pont nem. Ettől ő semmivel sem lesz kevesebb. Gyönyörűen elvan ezzel a három nyelvvel.
Persze lassan nem hogy erre építenek, elvárás az angol nyelv értése. Elég csak a reklámokat végignézni a tévében, lassan nem lesz közöttük magyar. Mindenben angol szlogen, amiről az idősebb korosztály azt sem tudja eszik-e vagy isszák. Magyarországon élünk, magyar az anyanyelvünk, de az angolra kényszerítenek. A többségnek pedig semmi szüksége nem lenne rá, az ellenkezőjét szépen beleverik mindenkibe az iskolában. A munkahelyeken az összes pályázatot így írják ki, holott soha nem kell használnod az angol nyelvet, de szűrőnek jó, hogy ne 15000 önéletrajzot kelljen végignyálazni csak 300-at.
Nekem kell a munkámhoz, de nem szükséges, hogy folyékonyan beszéljem. Elég ha megértem és meg tudom értetni magam. Az ilyen videókat megértem (többnyire), de nem ez az általános. A többségnek semmi szüksége erre. Az más dolog, hogy aki el akar igazodni kicsiny világunkban, az kénytelen megtanulni. Mert a sok idi*ta erre "épít". Pedig lehet , hogy ha adott felirat magyarul szerepelne egy terméken, több vásárló tudná mire való, ezáltal többen vásárolnának belőle, de mindegy is mert erre ott a sok marketing zseni, ők biztosan jobban tudják ezt.
És egy kicsit a videóhoz:
Vannak koreai ismerősök, akik elmondták, hogy tényleg sokan élnek így. A többség alapkeresete nem sokkal több mint itt nálunk. Viszont egy férfinak náluk szégyen hazaérni este 10 előtt. A túlórákkal pedig meg tudják teremteni a szép otthonra és családnak valót. Egy egyetemi félév (a legrosszabb egyetemre is) cirka 2 millió forint átszámítva. Egy 40-50m2 lakás pedig úgy 50 milliónál kezdődik. Így egy pályakezdőnek valóban nehéz a sorsa. Ugyanakkor általában szülői segítséggel megoldják, hogy ne dobozban kelljen élni. Nincs náluk szociális háló. Az értelmesebbnél 1-2 gyerek van és segítik őket. Ahol meg sok a gyerek, sokan élnek dobozban. Ezek a keleti példák szépen előre vetítik a jövőt. A világ más tájain sem jobb a helyzet. Egyiptomban is azt mondta az idegenvezető, hogy sokan a temetőkben lévő kriptákban élnek. Egy négy fős család napi megélhetése pedig 3-4 egyiptomi font (nincs egy dollár) naponta. A keleti kultúrákban "divat" a sok gyerek. Ők így hamarabb megtapasztalják azt ami hozzánk majd később ér el. Sajnos nincs túl sok elvárásom hazánktól sem, lesz még itthon is ilyen. (vannak már most is dobozlakások, csak nem internet kávézókban és többnyire nem szem előtt, de ne ringassa magát senki abban az álomban, hogy itthon ez nem létező probléma)
Remember Me - 15 perces, eddig több mint 20 nemzetközi díjat kapott francia rövidfilm.
Az angolban attention whore-nak nevezik azokat az embereket, akik bármit képesek megtenni, csak foglalkozzanak velük, gondoljanak rájuk. A filmben szereplő férfi is hasonló figyeleméhségben szenved, csak nála fizikai tünetekkel jár a dolog: ha épp nem gondolnak rá, kezd eltűnni. Remekül párhuzamba lehet állítani őt és mindezt a közösségi oldalakat az életük minden apró részletével elárasztó, illetve az érdekesség látszatát folyamatosan, kényszeresen fenntartani igyekvő emberekkel.
Jó amúgy persze értem én a reklámot. Szeretet van a szívükben, always coca-cola.