Ilyen az, amikor a nyugdíjasnak álcázott háromszoros rali-világbajnok, Petter Solberg Mercedes-szerelőket szívat :)
Nusihusi | 2016.01.26. 01:32:41Gyors nadrágcsere:DMár az autós játékok sem a régiek! ;)
lilaflexninja | 2015.10.12. 08:02:50Ja mert a gyerekek hülyék, és nem próbálják meg bármilyen más módon összetörni az autót, ha úgy akarják. Ajj maradjunk már!
Van már olyan kamion, amit robotpilóta vezet
The race... zene füleimnek :)
Qrva golflabda hová tűnhetett? ;)
Nas | 2015.09.16. 20:57:42Brrr. Nekem az ilyenektől a hideg futkos a hátamon. Miért élvezetes, ha rombol valaki? Abban nincs semmi kihívás, rombolni egy csimpánz is tud. Szereti / nem szereti valaki az adott terméket, azzal akkor is emberek dolgoztak, mérnökök, fejlesztők, dizájnerek, kivitelezők nem kevés munkája van benne. Ne azt vegye, ha nem tetszik neki. Ez szerintem a jódolgában azt sem tudja már, mit csináljon kategória egy kis feltűnési viszketegséggel megspékelve. Szánalmas.
Kitalicskázzák tőlünk a pénzt az autógyárak?
Teljes tavalyi adózott eredményét, vagyis közel 20 milliárd forintot (63,8 millió eurót) kivitte az országból a kecskeméti Mercedes. Ők, az Audi, a Suzuki együtt, összesen évente körülbelül 400 ezer autót és 2,5 millió motort gyárt Magyarországon és beszállítóikkal együtt több mint százharmincezer embert foglalkoztatnak. Gonosz, kizsákmányoló multik, vagy valami egészen másról van szó?norbertvincze | 2016.02.04. 11:38:46így megy ez
http://vs.hu/gazdasag/osszes/igy-huzzak-ki-a-penzt-a-zsebunkbol-kedvenc-multijaink#!s47
„Nem baj lényeg az, hogy Carpe Diem”
közlegény | 2015.08.01. 15:02:14ez a jpautó viral marketingje, honlapjukon a gle tűnik ki elsőként Evelin dágát még csak beülni sem engedték sztem
Eközben San Francisco utcáin...
justil | 2015.03.10. 10:44:36és ez még a kisebbik gond vele :)
Volt egy kis maszat a szélvédődön... ;)
Ssch | 2014.11.13. 23:43:02hogy kilőtte a lámpát :D
Így verd át a Mercidet
Az autóban dolgozik egy sávtartó elektronika, amely képes arra, hogy apró korrigálásokkal akkor is úton tartsa a kocsit, ha a sofőr valamiért nem tartja pontosan az úton. Mivel a legtöbb országban egyelőre törvény tiltja a sofőr nélküli autózást, ezért egy elektronika adott időközönként ellenőrzi, hogy a sofőr a kormányon tartja-e a kezét. Ez egy szenzor, ami a kéz a súlyát figyeli, és ha az nincs a kormányon, akkor lekapcsolja a rendszert.Tooni | 2014.08.08. 14:49:40Akkor ezentúl két kézzel is magához nyúlhat a sofőr :D