Svéd közúton 300 felett - német rakéta vs. japán hangszeres
Lakodalom Orbánéknál: villámkátyúzás közpénzen, összesen nettó 1,637 millió forint értékben
Zötykölődés nélkül juthat el a násznép Orbán Ráhel lakodalmának helyszínére: a héten eltüntették a kátyúkat Csabdi és Tükröspuszta útjairól. A helyiek szerint ennek a „társadalmi eseménynek” köszönhető, hogy több évtized után rendezték az utak állapotát. Mint kiderült, az alsóbbrendű utat a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium háttérintézménye átadta az önkormányzatnak, de előzőleg a Magyar Közút Nonprofit Zrt. az adófizetők pénzén rendbe tetette.7sleeper | 2013.09.06. 20:45:36már látom is magam előtt, ahogy a zászlóhordozó viszi eme ősi nemesi család lobogóját
"kisgöncöl szekérkerékkel; a rúd fogója a sarkcsillag 11 ágú (középen narancssárga) csillag
jelmondatuk: Deflo Ratio Bid Educationis
/Orbánék mindamellett a másik vörösinges "Pásztor"-hoz képest valóban Magyarországért is einstandol, csakhát számukra Magyarország leginkább egyenlő a haverjaikkal, akik néhány pofátlan vörös cinikus, pimasz, mégkapzsibb leszármazói csupán, nem többek. majd kiveti őket a talajvíz még idegenben is.
Nem kell megijedni, csak 10 ezer forintra büntetjük. .. 9000. 8. 6. 3-2-1.. Elengedjük, menjen tovább..
imki | 2013.05.14. 17:45:17Megegyeztünk. :)
Egy buszvezető szemével
Nálunk is sokat romlott a közlekedési morál az utóbbi években. Úgy néz ki az utakon már csak ellenségek vannak, rengeteg lett az agresszív söfőr. Felmérések bizonyítják, hogy a KRESZ be nem tartása, gyakorlatilag semmibe vétele okoz mind több balesetet. Egyik legfőbb probléma a féktávolság be nem tartása, gyorshajtás, irányjelzés elmulasztása, és valamiért az "én vagyok az utak királya" érzésből adódó hamis és önhitt hatalmi érzet. Vannak gyenge törekvések a közúti rend visszaállítására, akadnak szép számmal, akik azt szorgalmazzák, hogy minden gépkocsivezető néhány évente PAV-on (pályaalkalmassági vizsgálaton) venne részt, és megismételné sikeres KRESZ vizsgáját. A kezdeményezés célja az agresszívvé, labilissá vált söfőrök kiszűrése, és KRESZ tudásunk napra kész ismerete. Ettől várják a csodát, a magyar közlekedési morál javulását, valamint a szigorúbb, és rendszeres rendőri ellenőrzésektől.imki | 2013.02.21. 20:20:49Érdekes, de az utóbbi pár évben engem nagyon meglepett, hogy milyen előzékenyek lettek az autósok a gyalogosokkal szemben. Már akkor fékeznek, mikor közelítek a gyalogátkelőhöz. Igaz, Pesten nem nagyon járok, de vidéken akármerre jártam, igenis észrevehető volt, sőt, kifejezetten szemet szúró a korábbi (mondjuk 10 évvel ezelőtti) állapothoz képest. Még mindig gyakran előfordul velem, hogy várom, hogy elmenjen a kocsi, és csak pár pillanat után döbbenek rá, hogy engem épp enged át. Mindig meg szoktam nekik köszönni ilyenkor.
Szóval nem biztos, hogy az általánosításod ebből a zsempontból célravezető volt.
Hogy ehhez a rendőröknek mennyi köze van, azt nem tudom, de bizonyára azért van közük hozzá nekik is.
A felfestés és tábla az meg dísznek van, mi? :)
Tooni | 2011.01.25. 15:23:19http://1.bp.blogspot.com/_Ei2y3_a96ps/TI6WTsNa5vI/AAAAAAAACsc/gW4UEL_VIl4/s1600/gory_headshot.jpg
Közelednek az ünnepek, figyeljünk oda egymásra és persze magunkra is.
Mr.T. | 2010.02.18. 23:16:50redline001 küldte:
URL: http://www.youtube.com/watch?v=Fgr4jmVwjGk
Szöveg: vezessünk felelősségteljesen
(Nagyon régi már ez a videó, ezért ide írtam. Több post alatt is szerepelt kommentben, illetve a 10ezredik post alá is beírta bungle még 2008-ban: http://ize.hu/comments.php?post_id=10073&reply_id=183824 - T.)
- Jó napot kívánok, közúti ellenőrzés. Helyszíni bírsággal súlytom önt, mert nem használta a "Halkan előzz, a sofőr alszik!" táblát . :)noartis | 2009.03.17. 19:35:46szegény csávó Részegen felkelni nem jó buli ugy felkelni hogy nem tudod hol vagy az sem jó buli és ere még a rendörök és basztatják .Hát nem a szerencsnapja
Tervezni csak pontosan, szépen...
gyula400 | 2008.03.18. 18:20:52óóóó hát eszembe nem jutottvolna :)))
Azért nagy hülyeséget írtál, minden szuperkocsi más és más. Nem lehet azt mondani, hogy midegyiket ugyanúgy lehet vezetni. Pl.: a régebbi nagy lambók életveszélyesen tudnak viselkedni, egy régi porsche 911-nek a motor helye teszi a vezetési élményt kaotikussá. Míg a ferrari f12-ben annyi erő van, hogy még a legtapasztaltabbak is megréműlnek, mikor tapossák a pedált, és a kormány se piskóta. De vannak egyszerű kocsik is, audi r8, ferrari f458, f40.
Azért ha egy 18 éves tapasztalatlan valaki ült volna a merciben egy fán végezte volna. Közúton teljesen más gyorsan menni, mint zárt pályán. Az a megterhelő, hogy mindenre figyelni kell, előttem lévő autó, szembe jövő valami, az út minősége stb... És ezt időben feldolgozni és reagálni. Ehhez hozzá kell szokni. Egy versenypáláyn vagy autópályán már sokkal kevesebb ilyen zavaró tényezőre kell figyelni. És ez már 5 perc után is fárasztó tud lenni.
Bárki vezethez f1-es autót ha van rá elég pénze. Bárki vehet f1-es autót ha van rá pénze. Az más kérdés, hogy 10 perc után megfájdul a nyaka. Erre edzeni kell. Amiről te beszélsz az a vadészgéppel való repülés, ott már sokmindennek kell eleget tenni.