EGYEDI CEWE FÉNYKÉPES NAPTÁR KÉSZÍTÉS ONLINE
Részletekért kattints ide, vagy a képre!Findzs | 2014.11.03. 13:03:17úgy emlékeztem, hogy az izégroups -osok a reklámok azért csodálkoztamAmikor elszabadulnak a lovak... ;)
Nusihusi | 2014.10.07. 23:45:33Jó, hogy nem ütött el senkit :/
A devizahitelesek akár 300 Mrd-ot nyerhetnek
A bankok százmilliárdokat buktak, és most már a kormánynak is lépnie kell a devizahitelesek ügyében. Olyan elveket határozott meg a Kúria az egyoldalú kamatemelések tisztességtelenségének meghatározásához, amelyenek „nagyon kevés szerződés fog megfelelni„, mondta a legfelsőbb bíróság illetékese.FatSnakeFoot | 2014.06.27. 16:39:30http://index.hu/gazdasag/2014/06/27/itt_a_devizahiteles_torveny/
"Felkerült a parlament honlapjára a kormány várva várt devizahiteles törvényjavaslata. Az rögtön kiderül belőle, hogy nemcsak a deviza-, hanem a forintalapú hitelekre, valamint a pénzügyi lízingszerződésekre is vonatkozik. A végtörlesztők viszont kimaradnak belőle."
Szóval, a forint hitelesek sem maradnak ki a jóból.:) De gondolom, ha így lesz, akkor visszautasítják majd, mert a "köcsög deviza hitelesek miatt nem fogok szopni"...
Ez viszont érdekes és ebből még lehetnek gondok és újabb perek:
"a fenti kérdésekkel foglalkozó pereket a törvény leállítja, és a végrehajtásokat felfüggeszti"- és az eddig befizetett perköltséget és egyéb kiadásokat ki fogja visszafizetni a károsultaknak(legyen az pénzintézet vagy magánszemély)?!
- Fogócskázunk?
- Persze, de csak 200 felett! ;)Findzs | 2014.05.07. 15:10:52a leállósávban mennek 300 -al aztán ők maguk is ott állnak meg
jöhetett volna egy újabb gyökér 300 al a leállóba mikor ők ott álltak
egyébként én nem is engedném forgalomba hozni az ilyen motorokat/kocsikat olyan országban ahol a maximális sebbésséghatár 130
vagy olyan extra baleseti adót fizettetnék rájuk hogy ihaj
hol igazságos az, hogy egy 20 éve balesetmentesen vezető b10 -es is ugyanannyit fizessen mint ezek?
Svéd közúton 300 felett - német rakéta vs. japán hangszeres
Randal Graves | 2013.10.16. 11:08:57Én sem kinyomom a gép szemét, hanem 110-140nel, ritkábban 160-180al megyek.
Azért nagy hülyeséget írtál, minden szuperkocsi más és más. Nem lehet azt mondani, hogy midegyiket ugyanúgy lehet vezetni. Pl.: a régebbi nagy lambók életveszélyesen tudnak viselkedni, egy régi porsche 911-nek a motor helye teszi a vezetési élményt kaotikussá. Míg a ferrari f12-ben annyi erő van, hogy még a legtapasztaltabbak is megréműlnek, mikor tapossák a pedált, és a kormány se piskóta. De vannak egyszerű kocsik is, audi r8, ferrari f458, f40.
Azért ha egy 18 éves tapasztalatlan valaki ült volna a merciben egy fán végezte volna. Közúton teljesen más gyorsan menni, mint zárt pályán. Az a megterhelő, hogy mindenre figyelni kell, előttem lévő autó, szembe jövő valami, az út minősége stb... És ezt időben feldolgozni és reagálni. Ehhez hozzá kell szokni. Egy versenypáláyn vagy autópályán már sokkal kevesebb ilyen zavaró tényezőre kell figyelni. És ez már 5 perc után is fárasztó tud lenni.
Bárki vezethez f1-es autót ha van rá elég pénze. Bárki vehet f1-es autót ha van rá pénze. Az más kérdés, hogy 10 perc után megfájdul a nyaka. Erre edzeni kell. Amiről te beszélsz az a vadészgéppel való repülés, ott már sokmindennek kell eleget tenni.
- A brit parlamentben nagyon szeretik a pornót, egy év alatt 300 ezer ilyen oldalt néztek meg a parlamenti hálózatból, de itthon titkos, hogy mennyi pornót néznek a képvislők.cila | 2013.09.21. 10:00:12Az Olimposzról is le-letekintettek a kíváncsi istenek: Vajon, mit csinálnak most a halandók?
The Yes Men Fix the World (Két férfi a világ ellen)
Kiválasztanak egy-egy nagy céget, amik megérdemlik a szopatást. Csinálnak egy hamis honlapot a cég nevében. Megvárják, míg valaki meghívja a vállalatot (az általuk megadott címen) valami rendezvényre, ahol előadnak valami iszonyat abszurd ötletet, teljes komolysággal, esetleg nyilatkozatokat tesznek a cégek nevében. A maga kifordult módján vicces, ahogyan a pasi egy multi nevében jelenti be élő egyenes adásban (BBC, 300 millió néző): a cégünk felelősséget vállal a balesetért, az áldozatok kárpótlására elkülönítettünk 12 milliárd dollárt.
Az Egyesült Államok Kereskedelmi Kamarája betiltotta az őket érintő felvételeket, így a film kizárólag fájl- és videómegosztókon terjed!Enechuel | 2013.09.11. 00:43:27na tessék...nem tudom ti végignéztétek -e én már a végén járok. Itt egy nagyon szörnyű katasztrófáról van szó elsősorban, ami egyszerűen egy józan eszű világban nem történhetett volna meg. Több ezer ember halt meg, és még utána is folyamatosan szellemi és testi fogyatékos gyerekek születtek, születnek a mai napig. A vállalat pedig szinte semmit nem tett......ti meg arról vitatkoztok hogy mit jelent a "multi" kifejezés. Személy szerint nekem aztán édes mindegy, ki , mit és hogyan hív, a lényegen nem változtat, hogy a világ mocska még mindig él és kurva nehéz lemosni a Földről sajnos :(
Ezt mássza meg, ha tudja!
A Pico Cão Grande, azaz a Nagy Kutya-csúcs egy vulkanikus képződmény, São Tomé és Príncipén található, azon belül is São Tomé szigetén, az Obo Nemzeti Parkban. A kúp 300 méterrel emelkedik a környezete fölé. Csúcsát, amely a tengerszint felett 663 méteren van, gyakran borítják felhők. Épp ez teszi nehézzé a megmászását. Ha valaki el is jut oda, a vulkanikus kúp fala rendkívül csúszós a pára és rajta található mohák miatt. Ha pedig ez nem lenne elég, a környéken rengeteg kígyó él.hawkeye | 2013.08.13. 07:51:21
Ők már oda születtek... :)
Hublot MP-05 LaFerrari óra egy Ferrari áráért (300.000$, ~68 millió Ft)
közlegény | 2013.05.13. 11:28:34inkább szőr óra bőr perc, mint ez :)
Ennyi marad a Ferrariból, ha 300-nál eldurran egy kerék
Hihetetlen módon az autót vezető férfi és felesége komolyabb sérülések nélkül megúszta a balesetet.vnyoc | 2013.05.05. 20:51:36Ha az autó maradna épségben az utasok szálnának ki ilyen állapotban mint most az autó. Ez direkt van igy építve hogy balesetkor törjön minden így talán az ember megussza benne..