Kesztölc leghíresebb polgárával tele volt a média az ünnepekben: H. Tamás, aki a buliból hazafelé inkább ellopott egy buszt, hogy ne kelljen gyalogolnia Esztergomtól Kesztölcig. Balesetet nem okozott, és ha ő nem meséli el a sztorit és nem tesz a rendőrségen beismerő vallomást, valószínűleg soha nem derül ki, hogy került a helyközi Ikarus a kesztölci lovardához.
A robbanásszerűen bővülő turizmus nemcsak hasznot hoz, de egyre nagyobb környezetszennyezést is. A kedvelt magyar helyeken is sok a szemét, és az is nagy hiba, hogy ugyanazon az útvonalon száguldanak le a hegyibringások és gyalogolnak a túrázók. Mindeközben Robin Hood egykori erdejében okosan kialakították, hogyan férjen meg mindenki egymás mellett úgy, hogy a környezet se menjen tönkre. Megnéztük, hogyan lehet fenntartható a turizmus...
Már régóta nem nézek tévét, így titeket kérdezlek. Manapság láthatók ilyen vagy ehhez hasonlóan (szerintem) jól megcsinált reklámok bármelyik csatornán?
Mit gondoltok, az ilyen „hirdetések” mennyiben befolyásolhatják az átlagos tévénéző tájékozottságát illetve (főként) reakcióit abban az esetben, ha azzal találkoznak, amiről pl. e videó is szól? Ti hogyan reagálnátok?
(Minimális angol tudás szükséges, de talán anélkül is érthető.)
„Mivel a társadalom és a kormány is tudja, hogy a legjobbak tanítanak, rájuk is bízza, hogy hogyan, milyen módszerekkel, milyen tankönyvekből és milyen tanterv szerint gondoskodnak a gyerekek oktatásáról. Éppen ezért nincs központi ellenőrzés és tanfelügyelet, és a tanárok sem külső kényszerből képezik tovább magukat.”
Egy élethű gyermek méretű guminőt, vagyis inkább gumilányt kínáltak beteg vevőiknek, amit így hirdettek meg: „gyönyörű fiatal lány, szexjáték férfiaknak”
Egyesek szerint a termék eltávolítása a megoldás, míg mások TB-re adnák a beteg perverzeknek. Ti hogyan vélekedtek erről?