Elég hülye helyre tették a kifutópályát, de szerencsére épp elkerülték egymást ;)
A visszapillantók réme ;)
MotorDonorkerékpáros akcióban ;)Randal Graves | 2014.05.29. 15:46:10Nem ezek voltak, hanem a gyenge változatok. Meg volt már ford ficus, meg bmw x5 - x6 (nem láttam a hátulját, ő annál inkább az enyémet :) ) merci kisbusz is, aki erőlködött, az vicces volt :) Most ezek ugranak be, mind maga kezdeményezte a versengést, 1-2vel összeálltam, de nagyrészét kiröhögtem.
Az említett kocsik (tájperr meg társai) egyike se ér fel egy legalább 600as motorral. (most az a divat) Persze lehet höbörögni a végsebességgel, de egy igazi motoros sosem a végsebességre hajt. Nem szeretjük az egyenes utakat és gyűlöljük az autópályákat. Mentem tartósan 180-200at egyenesben, és baromi unalmas volt. A gyorsulás és a kanyarban a döntés a lényeg, abban van az adrenalin. Az én motorom 3,7 sec alatt van 100on (0-200 14 sec) és ez egy sportTÚRA motor, nem kihegyezett sportgép. Most mutass egy kocsit millió forint alatt, ami ezt tudja és persze közúton is mehet. Nem is érdemes összehasonlítani. És ekkor egy suzuki ignis emberkedik velem??? Még arányosítatlanul is több lovam van, nemhogy beleszámítva a súlykülönbséget.
Az velük a gond, hogy ilyen kis gyenge kocsiban eldurran az agya és akkor neki menni kell, az mindegy ha jönnek szemből, majd lehúzódik, ő akkor is előz. Vagy van a rossz vesztes kategória, aki meg ha nem tud mit visszaelőz a lakott területen, hogy ott is vagy 120szal száguld végig, mert egyébként nem érne utol. Én megyek 50-60at, megelőz, és máris jobb a lelki világának. Ilyenkor felmerül bennem a kérdés, hogy ki a veszélyesebb.
Biztos valami új, láthatatlan fekvőrendőr lehetett... ;)
Randal Graves | 2014.05.28. 23:48:48talán rántott egy első féket, ez nagy köcsögség tőlük, és még bunkók is, tipikus amcsi buzernyákok, 10 métert előrébb gurul villogva...
látszik rajta miért lett rendőr
33 ínyencség, nem csak férfiaknak! ;)
Cintu | 2014.05.14. 23:46:482 hang nagyon hiányzik:
1. Lexus LFA
2. Pagani Zonda
- Fogócskázunk?
- Persze, de csak 200 felett! ;)Findzs | 2014.05.07. 15:10:52a leállósávban mennek 300 -al aztán ők maguk is ott állnak meg
jöhetett volna egy újabb gyökér 300 al a leállóba mikor ők ott álltak
egyébként én nem is engedném forgalomba hozni az ilyen motorokat/kocsikat olyan országban ahol a maximális sebbésséghatár 130
vagy olyan extra baleseti adót fizettetnék rájuk hogy ihaj
hol igazságos az, hogy egy 20 éve balesetmentesen vezető b10 -es is ugyanannyit fizessen mint ezek?
Rosszkor, rossz helyen
eMTé | 2014.05.04. 22:18:44Normál tempóban .... ott a pont. Mert pl. motoros témától teljesen függetlenül .... mondjuk, mikor kerékpárral közlekedek, nem akkor leszek ideges, mikor valaki kikerül úgy, hogy szembe is jönnek és nem túl nagy az oldaltávolság, hanem amikor ezt úgy teszi, hogy a sebességkülönbség túl nagy. Ilyenkor középső ujj megmutatás játszik.
Motorraesés
Tooni | 2014.04.28. 21:19:31Kuss én így szállok le?
Egy kis pörgés
Egy magyar tervezi a hajók Ferrariját
Diplomamunkájának köszönhetően Obendorfer Dávid fél évet tölthetett a kétezres évek elején az Alfa Romeo formatervező részlegénél Milánóban, aminek ugyan nem lett folytatása, de Olaszországban ragadt. Jelenleg egy kis bergamói cégnél dolgozik, ahol a világ két legexkluzívabb hajómárkájának, a Rivának és a Sanlorenzónak készítenek külső-belső formaterveket.lilaflexninja | 2014.04.22. 08:40:37Még jó, hogy csak koncepciók. Mi lenne, ha ilyenek rohangálnának az utcán :)
én a fiatokat és a rönót helyből megvenném. Szerintem jól néznek ki. A hajót is megvenném, illetve jó lenne, ha rendelkeznék a hajó megvételéhez szükséges zsével.
Amúgy a jobb is bal, csak a másik irányba, és kicsit hosszabb úton.