Rámpa mozgatás közben dőlt el két daru Hollandiában, 20 ember sérült meg
Zugszaró akcióban: egy golfpálya tíz éve keresi az embert, aki folyton teleszarja a lyukakat :D
norbertvincze | 2016.02.08. 18:40:11zugszaró után vízbeszaró :D
https://www.rt.com/news/331633-serial-pool-pooper-nz/
#beardflower - hogy a virágkedvelő, arcszőrzet-fetisiszta hölgyeknek is jól induljon a hetük... ;)
Ravennë | 2015.07.28. 18:31:07Bevirágozták a napom. ;)
Túl nagy levegőt vehetett... ;)
brandboy | 2015.07.19. 16:09:12Stílusosan 0:13-nál esik ki.
Kért még volna egy kis tortát az arcába, de nem kapott! ;)
vadonka | 2015.07.15. 13:03:14utálom a bohócokat. de nem csak úgy, hogy na nem kedvelem hanem szívből rühellem. ha ezt velem műveli egy bohóc az már indok lett volna a gyilkosságra. kár, hogy annyit kaptam volna érte mint egy normális emberért... úgyhogy elkapni gatya le és a fenékkel bele az arcába. ilyen melegben az izzadt bepárlódott picsa amúgy is zaccos :) torta ugye nem nagyon szokott az embernél lenni de egy pici kaksit akármikor ki lehet préselni magunkból egy ilyen ember arcába.
Krubera: ereszkedés a 2197 méter mély barlangba
A Krubera barlang, vagy ahogy oroszul hívják a Voronya (a holló) a világ legmélyebb barlangja Grúziában a Kaukázus nyugati vonulatnál található. A karszt hegységben lévő 16 km hosszú barlangrendszer több függőleges, kútszerű barlangból áll, amelyeket vízszintes járatok kötnek össze. Ezek közül a legnagyobb öt mélysége meghaladja az 1km-t, míg a rekorder a Krubera több mint 2 km-re nyúlik a föld alá. Három egymás tetejére állított Burj Khalifa éppen csak kilátszana.hawkeye | 2015.07.15. 14:00:12Reptilián pneumometró....
És aztán olyan történt, amit nem hittetek volna...
Nas | 2015.07.19. 16:33:36+1
Azért azt hozzá kell tenni, hogy az ember akkor látja igazán, hogy egy-egy merészebb biciklis, gyalogos, motoros manőver milyen veszélyes tud lenni, amikor már maga is ült a másik oldalon, egy autó volánja mögött. Amíg nem vezet valaki, kevésbé tudja felmérni, milyen lélekjelenlétet igényel egy hirtelen az úttestre lépő gyalogos vagy a kanyarodó kocsik elé bevágó biciklis vagy a semmiből megjelenő és szabálytalanul előző motoros által teremtett balesethelyzet kivédése az autós részéről. Elfelejtik az emberek, hogy a másik nem feltétlenül látja azt és úgy, amit és ahogyan ők, eleve egy autós (pláne ha nincs még akkora rutinja) alapból elsősorban a többi autósra figyel, más közlekedőkre csak akkor, ha számítani kell a megjelenésükre (pl. zebra környékén, megállónál nyilván várható gyalogosforgalom, bicikliút környékén biciklis forgalom, de pl. főúton keresztben csak úgy nem várja őket az ember). Mivel az autósok keresőképe a többi autósra van beállítva vezetés közben, a kisebb járműveket nehezebben veszi észre. Biciklis fórumokon ezért is azt az elvet hangoztatják, hogy biciklivel autósok között közlekedj úgy, mintha láthatatlan lennél (mert az autósok számára sokszor az is vagy), hogy akkor se érjen baleset, ha nem vesznek észre.
Nagyon hiányzik az iskolai oktatásból, hogy már egészen kicsi kortól normálisan megtanítsák a KRESZ-t a gyerekeknek. Nem is értem, hogy erre miért nem fektetnek nagyobb hangsúlyt, hiszen valamilyen formában mindenki naponta közlekedik élete során, mindenkinek ismernie kéne ezeket a szabályokat, aki bármilyen útfelületet használ.
Vajon miért nem engedik fel a nénit? ;)
vadonka | 2015.07.04. 11:13:40Ahogy elnézem a banya simán kannibál. Látszik ahogy a bent lévőkre ácsingózik. A hideg is kiráz :)
Hatalmas földönkívüli hajók rejtőznek a Hold mögött
Ezt most kaptam, nem véletlenül küldtem ebbe a kategóriába.
Azonban lehet, hogy a kommentekben fehomályosítanak a tévedésemről. ;)lilaflexninja | 2015.07.14. 15:45:50https://www.youtube.com/watch?v=6cPkF2acsa4
https://www.youtube.com/watch?v=LLqQ5VKD6xY
A jövő már tényleg a nyakunkon van, elkészült az első érinthető 3D hologram
mert akkor kellene építeni egy olyan tartószerkezetet, ami elbír több tíz tonna változó terhelést, amíg be nem emelik és nem rögzítik az utolsó darabot is. és ezzel ott vagyunk, ahol a part szakad.
hidak, felüljárók, meg úgy általában minden nagy fesztávot áthidaló szerkezet építésénél pont az a bevett gyakorlat, hogy két alátámasztási/felfüggesztési pont közötti részt igyekeznek egy darabban berakni, mert ez a legegyszerűbb és legbiztonságosabb módszer.
"Meg egy vízen úszó valamire rakják a két darut ami ugye elbillenhet?"
ezt most kétségtelenül elbarmolta valaki, ettől függetlenül ez is egy bevett gyakorlat.