Mécsesekkel a hideg ellen - a rezsidémonnak befellegzett?
A fűtőtest összeállításához néhány különböző méretű agyagból készült virágcserépre, egy rakás teamécsesre és sütőformára van szükség. Tényleg ennyire olcsó? Biztonságos? Vagy az egész egy ordas átverés?Gombóc Artúr fészket rakott. ;)
Jó a buli. :)
Visszautasították a videóból gyűjtött 2080$ adományt
A mellrák elleni alapítvány, akiknek az összeget gyűjtötték, visszautasította a pénzt, mert sértőnek találták a videót, melyet azóta levetettek, illetve a logó használat is megtiltották.Tooni | 2014.03.06. 23:52:11Angelina Jolie margójára
Szendi Gábor:
Nem kéne mellrákban meghalni senkinek
A BRCA1 és 2 rákkeltő mutációk mindig is velünk voltak, s azért nem szelektálódtak ki, mert nem okoztak rákot. A mutáció már a majmoknál és más emlős állatoknál is jelen van, mégsem ismerünk mellrákos majmokat. Mellrákos kutyát viszont inge, mert ő azt eszi, amit a gazdái. A természeti emberek ugyanúgy hordozói e mutációknak, rák mégsem alakul ki bennük. A mellrák gyakorisága a 20. század során folyamatosan nőtt. Egy amerikai vizsgálatban az 1930 előtt és után született BRCA1 hordozókat hasonlítottak össze, és kiderült, hogy a '30 előtt születetteknek 20% -a, az '30 után születettek 65%-a volt mellrákos 50 éves korára. Mi a különbség a két csoport között? Legfőképp a táplálkozás.
http://www.tenyek-tevhitek.hu/nem-kene-mellrakban-meghalnia-senkinek.htm
Szemüveges targoncások. :)
Mimis | 2013.10.21. 15:58:49Csak hogy picit vissza a videóhoz :) :
http://www.hazipatika.com/mediatar/media/raktarozas_a_richternel_lenyugozo_technologia/5134
Svéd közúton 300 felett - német rakéta vs. japán hangszeres
Randal Graves | 2013.10.16. 11:08:57Én sem kinyomom a gép szemét, hanem 110-140nel, ritkábban 160-180al megyek.
Azért nagy hülyeséget írtál, minden szuperkocsi más és más. Nem lehet azt mondani, hogy midegyiket ugyanúgy lehet vezetni. Pl.: a régebbi nagy lambók életveszélyesen tudnak viselkedni, egy régi porsche 911-nek a motor helye teszi a vezetési élményt kaotikussá. Míg a ferrari f12-ben annyi erő van, hogy még a legtapasztaltabbak is megréműlnek, mikor tapossák a pedált, és a kormány se piskóta. De vannak egyszerű kocsik is, audi r8, ferrari f458, f40.
Azért ha egy 18 éves tapasztalatlan valaki ült volna a merciben egy fán végezte volna. Közúton teljesen más gyorsan menni, mint zárt pályán. Az a megterhelő, hogy mindenre figyelni kell, előttem lévő autó, szembe jövő valami, az út minősége stb... És ezt időben feldolgozni és reagálni. Ehhez hozzá kell szokni. Egy versenypáláyn vagy autópályán már sokkal kevesebb ilyen zavaró tényezőre kell figyelni. És ez már 5 perc után is fárasztó tud lenni.
Bárki vezethez f1-es autót ha van rá elég pénze. Bárki vehet f1-es autót ha van rá pénze. Az más kérdés, hogy 10 perc után megfájdul a nyaka. Erre edzeni kell. Amiről te beszélsz az a vadészgéppel való repülés, ott már sokmindennek kell eleget tenni.
A kémgólyák után már a felderítő elefántok sincsenek biztonságban? ;)
Ravennë | 2013.10.08. 16:34:57Szívós egy népség, kétlem, hogy fake.
Itt a Vidámpark vége!
A budapesti Vidámpark a legtöbb ember agyába egyfajta szocialista élményközpontként égett bele. Ez nem csak A tanú című film ominózus jelenetének köszönhető, maga a park Rákosi-korszakban nyerte el mai formáját, és népszerűsége nagyjából követte is a folyamatosan puhuló szocialista diktatúrát.7sleeper | 2013.10.01. 20:46:33"Dinnileend" ;-D
Tüzesen süt le a nyári nap sugárhajtása
Az ég tetejéről a marhacsordára.
Fölösleges dolog sütnie oly nagyon,
Az űrhajós az aktatáskát otthon hagyta vagyon.(részlet a „Tehénhajtómúúú” c. műből)mue | 2013.09.19. 08:51:14c64 Thrust jutott eszembe
Ilyenekből készítik a hatékony női táskát. ;D
Cillit | 2013.08.12. 13:35:08Nem fér a fejembeeee.. (dehogynem!) ;)
"A kis gyufaáruslány": http://www.youtube.com/watch?v=y3aYh4EnCUA