
A kedvencem a lángokba borított kocsi a végén. :)

Egészen szürreális élmény a videó, és egyben igazi atombomba a reklámszakmának, abban az értelemben, hogy pusztító ereje van a cégre nézve.

A házörző robot, aminek R2-D2-szerű a hangja, és a készítők ígérete szerint nem pusztítja el a világot. Ezt egyébként köszönjük!

Opal Covey, a toledói polgármester-jelölt azzal kampányol, hogy ha nem választják meg, Isten el fogja pusztítani a várost. Most indul ötödszörre, szerinte 2013-ban ő nyert, de ellopták tőle a címet.

Az Iszlám Állam megosztott egy videót, amin emberei kalapácsokkal és fúrógépekkel zúzzák szét az emberi történelem legértékesebb műkincseinek jó néhány darabját. A megrázó felvételeken a babiloni és asszír kultúra közismert remekei semmisülnek meg.

A Marson honos küdóniaiak és az utópiaiak civilizációit egy marsonkívüli faj atomtámadása pusztította el, legalábbis ezt állítja egy amerikai plazmafizikus. A marsi civilizációk az ókori egyiptomiak technológiai szintjén voltak. A fenti képen láthatók az épületek romjai.


Egy hónap alatt pusztítaná el az országot. Te mit tennél, ha megjelenne hazánkban a vírus?

Már a kockacukor méretű űrszemét is olyan pusztítást végez, mint egy gránát. Több millió ekkora darab kering a Föld körül, míg 22 ezer tízcentisnél nagyobb, ember alkotta tárgy kering felettünk.

"riporter: - Magyarországon többen is lehetnek ebben a helyzetben, hogy bekapcsolódtak egy szektába és nem tudták otthagyni?
volt Hit Gyülekezete tag: - Ismerek embereket, akik kiléptek a gyülekezetből, és most nagyon rossz életük van. A rengeteg szekta, romboló, pusztító, destruktív hatással van az emberekre, a társadalomra."
hozzászólva ahhoz, hogy direkt szar reklámokat csinálnak, hogy aztán majd beszéljenek róla.... Jó lenne, ha így lenne, akkor nyugodtabb lennék (mint reklámos-marketinges), de sajna az van, hogy ezek a reklámok maguktól szarok. Mert ez volt az igény. Mert nem az internet trollkodó mémező népének készülnek, hanem a barátok köztöt és a mi kis falunkat, netán a sztárban sztárt néző embereknek. Azokat célozza meg, azoknak akar tetszeni. És ezek a reklámok viccesek és megkapóak akarnak lenni. Az hab a tortán, hogy ha felkapják, és beszélnek róla, de sajna ahhoz elég szarok, és a készítők és megrendelők is elég ízléstelenek és hülyék voltak, hogy direkt vírus reklámot csináljanak. Lsd, fluimucil kölyköt leszinkronizálták tűrhető hangúra. Mert nem az internet számít, hanem a nép. És ha Juli néni azt mondja, hogy idegesítő, akkor változtatnak.