Vidéki Tinder - hirdetés a Lábaközi... izé... Rábaközi Magazinban
Nas | 2016.01.28. 18:28:12"az élet minden mozzanatát tudja élvezni, tartózkodóan és szenvedélyesen egyszerre" - Az milyen? Egyedül maszturbál a sarokban?Il Ferro sztori folytatódik, csak kicsit másképp ;)
rermo | 2016.01.19. 17:41:56Ok ... ezt is értem , de akkor ha ez akkora ötlet hogy na ... miért nem működött Magyarországon ??? Meg volt a reklám , gondolom irodájuk is volt erről beszélt az egész ország .... és mégis nagy bukás lett . Valaki vagy valakik idő előtt vették ki a pénzt vagy eleve nem életképes az ötlet ???
Aznap 241 Paul nevű férfit bírságoltak meg gyorshajtásért ezen a szakaszon, miközben hazafelé vezettek ;)
dude | 2015.09.26. 11:42:02Fúúú öcsém, te sem vagy valami briliáns elme!
Nem engedte a BKK egy meleg társkereső hirdetését a buszaira
izé012 | 2015.04.30. 19:04:56Ebben igazságod van.
De ha úgy nézed nekünk is érdekünk lenne h ne vonulgassanak. Meg az is érdekünk lenne h ne tartsunk el ennyi ingyenélőt segíllyel meg hasonlókkal. Mégsem teszünk semmit mi sem. Ellentétben 'másokkal' akik rendsezresen felvonulgatnak a többi 'más' jogaiért és megélhetéséért. ;-)
A legmenőbb vibrátor reklám!
Melyik a kedvencetek az idei Super Bowl reklámok közül?
bungle | 2015.02.03. 19:42:54Ez se rossz reklám... ;)
ALDI Magyarország
www.youtube.com/watch?v=4_jbh6xrbvA
Csajok? ;)
Botos Vendel | 2014.06.18. 00:48:54köszi tezsokám!!!!4444 májnem ingyen csináta!!!!444
A Pedagógusok Szakszervezete szerint az OLX egyik reklámja megsértette, hitelteleníti a pedagógusokat, rombolja a szakma becsületét, a pedagóguspálya presztízsét. Követelik, hogy vegyék le a képernyőkről.
Már semmivel sem lehet viccelődni... szerintetek is megalázó? Mivel lehet viccelődni, és mivel nem?I. C. Wiener | 2014.06.07. 09:21:41A lényeg, hogy legyen nálad a DEÁKigazolvány, akkor nem lesz gond :)
Az emberek hajlandóak felemelni szavukat a szegénység igazságtalansága ellen, viszont tenni is ellene már kevésbé van kedvük.
lilaflexninja | 2014.04.11. 09:50:24Persze, igazad van. Alapvetően nem vagyunk szegények, jobban élünk, mint máshol, más időben.
Itt nem is ez a fő kérdés, legalábbis a videóban, hanem, hogy ha már nem vagyunk szegények, adakozunk-e, gondolunk-e arra, hogy milyen szerencsések vagyunk, és juttatunk-e azoknak, akik nem ilyen szerencsések? Erre írtam még az elején, hogy pár ezer forint nekünk lehet, nem számít annyira, de máshol igen. És nagy eséllyel az emberek hatalmas százalékának eszébe se jut megosztani a szerencsés "gazdagságát" másokkal, max. amikor nagyon az arcába nyomják, hogy kéne, vagy katasztrófa van, vagy épp az adóbevallás.
A testbeszédből nem csupán az érzelmek olvashatók ki...
Már régóta nem nézek tévét, így titeket kérdezlek. Manapság láthatók ilyen vagy ehhez hasonlóan (szerintem) jól megcsinált reklámok bármelyik csatornán?
Mit gondoltok, az ilyen „hirdetések” mennyiben befolyásolhatják az átlagos tévénéző tájékozottságát illetve (főként) reakcióit abban az esetben, ha azzal találkoznak, amiről pl. e videó is szól? Ti hogyan reagálnátok?
(Minimális angol tudás szükséges, de talán anélkül is érthető.)