Biztonságos diákmunka
palinkaman | 2015.12.10. 17:13:32Mikor Kínában voltunk, ugyanez volt. Alig tudtunk átmenni a zebrán, hiába zöld volt, úgy kellett bujkálni a kocsik, meg motorok között, és még le is dudáltak minket. Nagyon más, mint az európai kultúra.Nem hülyeség!
3m3ricus | 2015.06.16. 09:42:55Meglepő módon pont a magyar kamionosoknál láttam, hogy csesznek jelezni, hogy előzhetsz ellentétben a román kamionosokkal, akik még akkor is jeleznek, amikor nincs értelme.
Monsanto. Ugye ismerjük a varázslatos RoundUp vegyszerét? A cég ügyvédje állítja, hogy biztonságos az emberi fogyasztásra is, annyira veszélytelen.
Ezt be is bizonyítja a következő felvételen.Gyalogátkelőhely: „úttesten kijelölt hely, ahol a gyalogosok a közlekedési szabályok szerint biztonságosan átjuthatnak az úttest másik oldalán levő járdára vagy területre.”
Vagy nem. ;)Csádi | 2015.03.01. 11:22:28Egy sima gyalogátkelőhely tábla. Olyan mint oldalt az oszlopon, csak fényekkel.
- Az ELTE Biológiai Fizikai Tanszékén folyó kutatás során épített drónok önszerveződő módon, központi irányítás nélkül képesek rajban repülni, és akár célpontot követni biztonságosan, emberi beavatkozás nélkül. Ezzel berepültek a nemzetközi tudományos élet élvonalába is.
Mécsesekkel a hideg ellen - a rezsidémonnak befellegzett?
A fűtőtest összeállításához néhány különböző méretű agyagból készült virágcserépre, egy rakás teamécsesre és sütőformára van szükség. Tényleg ennyire olcsó? Biztonságos? Vagy az egész egy ordas átverés?cila | 2013.11.20. 10:58:24Persze, hogy átverés. De a téma aktuális. Érezzük a hideget. Andersen meséje jut erről eszembe.
"A kis gyufaáruslány": http://www.youtube.com/watch?v=y3aYh4EnCUA
Még azt mondják, hogy gumival biztonságos... :D
közlegény | 2013.08.02. 07:34:17Lada F1 Team beállás gumicseréhez teszt
2045-ben sem biztonságosabbak az orosz utak
Azért ügyelt a biztonságra is. Bekötötte magát. :)
Mimis | 2013.03.13. 14:28:36Ezek a Cofidis-esek.... :D
Lépcsőt mászik a kerekes szék
A Chiba Műszaki Intézet találmánya csuklós lábait használja ahhoz, hogy a lépcsőkön felmenjen és lejöjjön - mindeközben használóját biztonságosan vízszintben tartja. A A japán fejlesztésű futurisztikus kerekes szék számos érzékelőjével méri fel a terepviszonyokat, így az embernek nincs más dolga, csak az irányt megadnia, a jármű pedig eldönti, hogy gurulnia vagy lépnie kell.7sleeper | 2012.10.21. 22:55:55mikorra támogatja a tb, addigra mindenütt akadálymentesítenek hazánkban..
azon a néhány helyen, ahol megépítették a kulcsos-strázsás manuálisan indított és felügyelt automata szerkezetet a nehezen járóknak, tolószékeseknek, az legfeljebb két-háromévente egyszer lett használva (és az is csak legfeljebb kétszer az elmúlt évtizedben); esnek szét mostanra teljesen.
itt mindent idióták rendelnek el és idiótán viteleznek ki.. rá kéne dobni pár vagont az "okosok" térdkalácsaira, lehet jobban akadálymentesítenének és nem ilyen hülyén, amivel mindenkinek inkább ártanak. (az a "zseniális" ötlet is kinek a fejéből pattant ki vajon, hogy a lépcsőket sokhelyütt elbarmolják és vele párhuzamosan egy majd 40 fokos, mindenképpen keskeny, minimum egy fordulós emelkedőt (lefelé persze lejtőt) baszarintanak oda.. eleve minden újonnan (át)épített hivatalt 5 lépcsős "dobogó" szintre kell emelni, hiszen mégsem járja, hogy a járdaszinttől felfelé legfeljebb 30 cm-rel kezdődjön a nagytekintélyű atyaúristen hatóság, és ne másfél méterre, hogy csak a hülye járások minisztériumának dolgozói tudjanak életük veszélyeztetése nélkül sorszámtépéshez és vállvonogatásos ügyintézéshez bejutni a leglehetetlenebb ügyintézési időkben..)