A BBC csütörtökön számolt be arról, hogy a HSBC néhány ügyfelének a bank alkalmazottai megtagadták, hogy nagyobb összeget vegyenek fel a saját bankszámlájukról.
A pénzfelvételre azért nem kerülhetett sor, mert a számlatulajdonosok nem tudták hitelt érdemlően igazolni, hogy mire kell a pénz. Jellemzően 5000-10000 font közötti összegekről volt szó.
Eredeti cikkTe kiállnál egy idegen hajléktalan mellett?
norbertvincze | 2013.12.02. 23:13:23akkor most jön a csoportölelés? :D
Facebook-on terjed az alábbi hangfelvétel: Intrum Justitia vs Higgadt ügyfél
Gábor-79 | 2013.08.21. 01:03:49Én pl. a T-nek mentem neki az adatok kiadása okán, amivel nyertem is, de a teljes pénzt a mai napig nem kaptam vissza, hivatkozva arra hogy a behajtó cég nem fizette ki nekik.
Amikor a banki ügyfél elolvassa az apró betűs részt ;)
SilAsh | 2013.08.10. 17:27:23Teljesen mindegy, hogy milyen betűmérettel operálnak, mert úgy megfogalmazzák, hogy csak akkor tud egy átlagember végigmenni rajta, ha le teszi a földre. Ezt ügyvédek meg ilyen-olyan jogi végzettségű emberkék írják, de átlagemberek olvassák.
Én inkább a közérthetőbb megfogalmazási módot preferálnám.
Adhatok még valamit? Igen, egy mosolyt!
A búvalbéleltség rossz, de a műmosoly is - indokolják a magyar boltosok, hogy miért nem mosolyognak. Miért nem megy nekünk a mosolygás, ha egyszer éltet?7sleeper | 2013.04.22. 21:53:38igazad van meg nem is. ugyanis a frusztráltságot nem annak okozóin verik le, hanem azokon akiket kiszolgálniuk kéne. amiből az következik, hogy egyre kevesebben veszik igénybe az adott szolgáltatást tőlük; abból pedig kevesebb bevétel, és még kevesebb bér következik. aztán jön a stockholm-szindróma és a "hülye" vevő lesz a hibás mindenért. ördögi kör, ami egyre szélesedik egyre vékonyabb rétegen.
példának okáért: közszolgáltatóval vitatkozni = alulfizetett, korlátozottan megoldást kínálni tudó, engedett; agyonhajszolt, érdektelen, motiválatlan ügy(nem)intézőkkel felesleges köröket futni.. a (ki)szolgáltatott szempontjából a "panaszládának" odatett ügyintézők az adott cég dolgozói, alkalmazottjai és a céget képviselik, testesítik meg(!); ráadásul rettentő nehéz hasonló cipőben járó embertársként tekinti rájuk, különösen ha már stockholm szindrómás ügy(nem)intézők..
vagy 'bankügyintézők'.. valójában nagy többségük közgazdaságilag totálisan képzetlen, alulfizetett(!) rabszolga, akik mégis tukmálják a kedves ügyfelekre azokat a pénzügyi konstrukciókat amikről legtöbbjüknek maguknak is halvány lila segédfogalmuk van legfeljebb (de csak mert már vagy százat-ezret lepapíroztak). arra ki vannak oktatva, hogy duma-duma-duma, arra nem, hogy értsék is miről.. (nem tudom mennyire általános, de vidéki bankfiókról tudom, hogy nem alkalmaznak takarítókat, hanem azok takarítják az ügyfélteret, akik pár órával korábban még hitelkonstrukciókat; új, "jövedelmező" megtakarítási formákat meg kapcsoltan különféle biztosításokat ajánlgatnak az embereknek..)
vagy posta - ezt rövidre fogom: attól, hogy átérzem én is, hogy deszarnekik, még nem fogok sorsjegyet venni, biztosítást kötni csak azért, hogy nekik jó legyen. kevés a munkabér? tüntessenek ellene. előbb megyek velük első sorban tüntetni a magasabb munkabérükért, és a cégvezetőik hülyeségei ellen (meg annak eredménye a kicsit magasabb munkabér utáni kirugdosások (de nem a vezetőségből) ellen), mintsem életbiztosítást kössek a postánál azért, hogy a a magát ravasznak gondoló postás-gizike sorsjegy-kvótája meglegyen, és a cégvezetőnek legyen dízel a céges verdába..
az ilyen helyzeteken a mosoly csak jottányit segítene. (rontani viszont nem rontana!)
Az összes devizahitel semmis!!! - még a Kúria sem tudta értelmezni a szerződést 8 hónap alatt, amit az ügyfél 20 perc alatt írt alá...
A DigiTV volt olyan kedves, hogy megszabadította előfizetőit az legnépszerűbbek közé tartozó Discovery-s csatornáktól. Helyette saját gyártású adók vannak. A nagy közfelháborodást, mely megy a Facebookon, a Homáron és minden lehetséges helyen... A vicc, hogy ezt az egészet olyan formában kommunikálják, hogy ők tulajdonképpen a mi érdekünkben tették mindezt.
nagydee | 2012.11.23. 09:29:20már a kezdetektől az volt az érzésem, hogy ebben a történetben nem a Digi a köcsög, vagy legalábbis nem ő a legnagyobb...
- Milyen emberek azok, akik kölcsönből fizetik ki számláikat a hó végén, hogy aztán újabb és újabb kölcsönökből fizessék a kölcsönöket? Naplopó szélhámosok vagy peches szerencsétlenek? Italra költik a pénzt, vagy azért úsznak el, mert gyerekruhára sem futja? Így élnek a Provident-ügyfelek.bungle | 2009.05.08. 11:29:37:)))
Egy nem túl elégedett ügyfél...
hertz | 2007.07.10. 22:12:47maszek,de ez olyan mintha magára írta volna...azután meg a strandon mászkálna félmesztelenül
Zászlók - az ügyfelek kommentjeivel, változtatásaival...
(igazán csak a reklámszakmában dolgozók értik és értékelik majd ;))Drozsdik Péter | 2006.11.23. 15:02:45Haha!
Ismerős?????
Én közölném velük, hogy egy másik számlát szeretnék nyitni egy másik bankban...
Hál'Istennek nem fog egyhamar előfordulni, hogy túl sok pénzt tudnék felvenni a számlámról. :')