A Heineken sokkal ügyesebben hozza össze az embereket a reklámjában, mint a Pepsi
A Panasonic szerintem a Barátok közt éves, ha nem évtizedes költségvetését verhette el erre az alig másfélperces reklámra
vadonka | 2017.04.24. 10:36:50A csajnak kellett egy stáb, fodrász, manikűr, pedikűr, műkörmös, sminkes, stylist, masszőr, egy 8 hetes bébipanda, 2 nőstény oroszlán, az amazoniai orchideák 10 példánya virágbontásban, és végül de nem utolsó sorban minden estére egy élsportoló/focista/autóversenyző aki lerendezi a csúnyáját. A fent említettek szép summát kitesznek. Ezekhez képest maga a videó fillérekbe került valóban :DEzek után nem leszel képes ugyanúgy nézni a mellekre
Bámulatos videót készítettek a már böngészőből is elérhető Google Earth reklámozásához
lilaflexninja | 2017.04.20. 07:30:06Ugyanilyen körülmények között nekem betöltött három milliárd évet, aztán semmi. De ahhoz képest gyorsan eltelt az a három milliárd év.
Ezt nem gondolta végig a Pepsi!
Jaca | 2017.04.07. 12:07:38Mivel lőtt mellé a PEPSI? Megcsinálta az év reklámját. Ja, az nem ez a pár perces videó, hanem az, hogy mindenki a pepsiről beszél. Azt sem tartom kizártnak, hogy az ő emberük kötött bele a reklámba, szándékosan.
Részecskegyorsító belülről... ahogy még nem láttad ;)
Sose dobj egy országra kétszer is atomot!
Mert végül ilyen hülye PR videókat fognak készíteni a folyóikról, mint látványosság.Gábor-79 | 2017.04.02. 10:20:47És hogyan bújt/merült el az amúgy neki bokáig érő vízben?
Komolyan érdekel, hasznos tudás lenne este kádban-fürdésnél! :-D
Táncoló japán hip-hop nagyi
Aki ennél többet megfejt ebből a "Rizs tánc" nevű videóból, az egy zseni.lilaflexninja | 2017.03.24. 12:00:16Hát hogy hip-hop máshova kerül mindig.
Kasszás Erzsivel sokkol a CBA új reklámja
Egészen szürreális élmény a videó, és egyben igazi atombomba a reklámszakmának, abban az értelemben, hogy pusztító ereje van a cégre nézve.lilaflexninja | 2017.03.07. 15:08:30Metál verzió: https://www.youtube.com/watch?v=r0D5t-aSJ0Q
hozzászólva ahhoz, hogy direkt szar reklámokat csinálnak, hogy aztán majd beszéljenek róla.... Jó lenne, ha így lenne, akkor nyugodtabb lennék (mint reklámos-marketinges), de sajna az van, hogy ezek a reklámok maguktól szarok. Mert ez volt az igény. Mert nem az internet trollkodó mémező népének készülnek, hanem a barátok köztöt és a mi kis falunkat, netán a sztárban sztárt néző embereknek. Azokat célozza meg, azoknak akar tetszeni. És ezek a reklámok viccesek és megkapóak akarnak lenni. Az hab a tortán, hogy ha felkapják, és beszélnek róla, de sajna ahhoz elég szarok, és a készítők és megrendelők is elég ízléstelenek és hülyék voltak, hogy direkt vírus reklámot csináljanak. Lsd, fluimucil kölyköt leszinkronizálták tűrhető hangúra. Mert nem az internet számít, hanem a nép. És ha Juli néni azt mondja, hogy idegesítő, akkor változtatnak.
A Rolex is készült az Oscarra
Az egyperces reklám igazából egy olyan szupervágás, amiből az derül ki, hogy a Rolex márka szinte szerves része a filmeknek.