Folyékony páncél, az amerikai hadsereg fejlesztése
cila | 2013.05.02. 21:08:22Szóval, amolyan negatív fopaszta. Nem akkor folyik amikor megnyomják, hanem akkor keményedik meg. Remek!Okostojás - világsikerű magyar találmány
A 32. Nemzetközi Logikai Játékok Találkozóján (IPP) az idei nagydíjat először a történelemben egy magyar tervező nyerte el. Az Okostojást már most a Rubik-kocka utódjaként emlegetik!
Cikkvandk | 2013.04.02. 19:33:57egyértelmű, h meg lehetne csinálni, csak szerintem a csávó vívódik most magában... a videó végefele mondja, h szeretné, h minőségi alapanyagból készülne, de így drága lenne, és nem jutna el mindenkihez. műanyag meg oké lenne, de lehet, h nem keltene olyan benyomást, mint a fa. mindenesetre én kipróbálnám a cuccot.
Beletört a multi bicskája a magyar üvegbetonba
Megtörtént az, amire a honi közvéleményben és szabadalmi szakmában is csak nagyon kevesen számítottak. Az üvegbeton feltalálója, Losonczi Áron maga alá gyűrte a találmányát elbitorló német multinacionális vállalatot, a HeidelbergCement AG-t.cripio | 2013.03.31. 16:14:17erről van szó:
http://ingatlanmagazin.com/epites-es-felujitas/egy-magyar-feltalalo-kalvariaja-kezdodhet-a-pixelbeton-gyartasa-is/
A Különvélemény (Minority Report) valósággá válik?
Az Egyesült Államok hadserege egy olyan hírszerzési rendszer kifejlesztését finanszírozza, ami a térfigyelő kamerákkal összekapcsolva megjósolja, amikor valaki egy bűntett elkövetésére készül.Mai tippelős: szerintetek mi látható a képen? Annyit segítek, hogy magyar fejlesztés.
AVIREX | 2013.03.20. 15:57:32Olyan mint a mágneskártyákon a csík rajta, de az a "fehér koporsó" mi lehet alatta? :D
- Az amerikai hadsereg tesztelte 1959-ben a lebegő autóját, a Curtiss-Wright Model 2500 Air Car-t. A jármű a jól ismert légpárnás hajók techikájára épült. Bárki tudta vezetni, aki elboldogult egy utcai autóval. A kocsi elérte a 55-60 km/h-s sebességet és egy tank benzinnel két órát tudott repülni. Komoly hátránya volt viszont, hogy csak sík felületen volt képes haladni. Ami viszont lehetett bármi, beton, havas-jeges út, homok, víz, stb. Egy évvel később megjelent a négy üléses kivitel is, de valamiért a hadsereg 1961-ben leállította a további fejlesztéseket. A tesztjárműveknek azóta nyomuk veszett, és a lebegő autó irányvonalat azóta sem vette fel semelyik gyártó sem.Samu. | 2013.03.12. 16:12:27kereket több ezer éve használunk valamilyen módon. a levegőhöz még nem értünk, jobb is hogy nincs forgalomban :D
- A Google hivatalos Youtube-csatornáján tette közzé a Project Glass (korábban itt) fedőnevű, okosszemüveg fejlesztését célzó projekt legújabb promóvideóját. Úgy tűnik, Ok Glass lesz a végleges név.
Audi A7 - a szőke nők sofőre? ;)
bungle | 2013.01.30. 11:10:57lb7-nek (és más Audi rajongóknak):
www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-2263896/Audis-swarm-tail-lights-OLED-technology-reacts-movement-car-tell-drivers-youre-doing.html
A japán Foton olyan szoftvert fejlesztett, amivel 4K videót (4096x2160) lehet retusálni, mintha egy állóképet photoshopolnánk.
Szobabicikli | 2012.10.20. 12:49:05Értem én, de mindegy, a fenti modell így is úgy is szép...photof*ckolnám így is úgy is. ;D
Lépcsőt mászik a kerekes szék
A Chiba Műszaki Intézet találmánya csuklós lábait használja ahhoz, hogy a lépcsőkön felmenjen és lejöjjön - mindeközben használóját biztonságosan vízszintben tartja. A A japán fejlesztésű futurisztikus kerekes szék számos érzékelőjével méri fel a terepviszonyokat, így az embernek nincs más dolga, csak az irányt megadnia, a jármű pedig eldönti, hogy gurulnia vagy lépnie kell.7sleeper | 2012.10.21. 22:55:55mikorra támogatja a tb, addigra mindenütt akadálymentesítenek hazánkban..
azon a néhány helyen, ahol megépítették a kulcsos-strázsás manuálisan indított és felügyelt automata szerkezetet a nehezen járóknak, tolószékeseknek, az legfeljebb két-háromévente egyszer lett használva (és az is csak legfeljebb kétszer az elmúlt évtizedben); esnek szét mostanra teljesen.
itt mindent idióták rendelnek el és idiótán viteleznek ki.. rá kéne dobni pár vagont az "okosok" térdkalácsaira, lehet jobban akadálymentesítenének és nem ilyen hülyén, amivel mindenkinek inkább ártanak. (az a "zseniális" ötlet is kinek a fejéből pattant ki vajon, hogy a lépcsőket sokhelyütt elbarmolják és vele párhuzamosan egy majd 40 fokos, mindenképpen keskeny, minimum egy fordulós emelkedőt (lefelé persze lejtőt) baszarintanak oda.. eleve minden újonnan (át)épített hivatalt 5 lépcsős "dobogó" szintre kell emelni, hiszen mégsem járja, hogy a járdaszinttől felfelé legfeljebb 30 cm-rel kezdődjön a nagytekintélyű atyaúristen hatóság, és ne másfél méterre, hogy csak a hülye járások minisztériumának dolgozói tudjanak életük veszélyeztetése nélkül sorszámtépéshez és vállvonogatásos ügyintézéshez bejutni a leglehetetlenebb ügyintézési időkben..)